21 Oktober Porsche Club Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen 21 Oktober Porsche Club Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • Ik was even op de website van Spa Francorchamps aan het het rondkijken, en ik zag dit staan :
    [i]
    October 21: Francorchamps Fun Day, first club day on the season for Porsche owner of the Porsche Club Francorchamps. More information: bcm@skynet.be [/i]

Weet iemand of dit de moeite is? of er veel te zien gaat zijn?
    Want als er slechts 9leden zijn ofzo, dan is het niet de moeite om in de namiddag van Antwerpen naar Francorchamps te rijden. Als er veel te zien is, graag dan ! 🙂

Iemand hier ervaring mee ?

alvast bedankt!

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • De foto is aangekomen .
      Deze bedoeld Norman dus 😉

Stuur de foto effe naar pktuning at hotmail dot com.
        Dan zal ik er hier wel neerzetten .
        Als ik dan nog niet met het nieuwe werk moet beginnen (ik dacht 1/11 die van mij 7/11) kom ik weer even langs

[quote=”chris_lbr”:2lkmjwv4]Plaats eens een foto, dan kunnen we elkaar ginder eens opzoeken… 😉 [/quote]

krijg ze er niet op te groot je kan niet missen gifgroene 996 cup

Anoniem

Plaats eens een foto, dan kunnen we elkaar ginder eens opzoeken… 😉

[quote=”chris_lbr”:4utwfy0f]Ik moet hier toch weer eens goed mee lachen…

410 of 480 euro voor MAXIMAAL EEN HALF DAGSKE rijden… 😯

Met Skylimits zijn wij onlangs (09/10) en binnenkort nog eens (04/11) op Francorchamps gaan rijden AAN 360 EURO (2 piloten) voor een VOLLEDIGE dag OPEN PITLANE. M.a.w. rijden A VOLONTE tussen 09u00-12u00 en 13u00-18u00.

Rekening is rap gemaakt met als conclusie dat die Porsche-club er toch weeral alleen maar op uit is om geld binnen te halen. Ons zien ze op zo’n dagen i.i.g. niet…[/quote]
              ‘4/11
              gaan wij ook rijden met de groene cup

Anoniem

Ik moet hier toch weer eens goed mee lachen…

410 of 480 euro voor MAXIMAAL EEN HALF DAGSKE rijden… 😯

Met Skylimits zijn wij onlangs (09/10) en binnenkort nog eens (04/11) op Francorchamps gaan rijden AAN 360 EURO (2 piloten) voor een VOLLEDIGE dag OPEN PITLANE. M.a.w. rijden A VOLONTE tussen 09u00-12u00 en 13u00-18u00.

Rekening is rap gemaakt met als conclusie dat die Porsche-club er toch weeral alleen maar op uit is om geld binnen te halen. Ons zien ze op zo’n dagen i.i.g. niet…

Ok bedankt ! Dan zullen we maar eens een kijkje gaan nemen he 🙂

Als er eenzelfde aantal is als op normale trackdays (denk aan Eran etc) dan is het voor mij al reden genoeg om er eens langs te gaan . 😉

21 Oktober is de 4° track day georganiseerd door Porsche Club Francorchamps dit jaar, en zeker niet de eerste.
                        Verwacht geen Porsche Francorchamps days zoals in mei, doch Belgische collega’s die met hun Porsche een fijne dag op
                        het circuit hebben.

Ik ben benieuwd naar de info hier .
                          Zou tof zijn ➡ 20 oktober Vroemdag ➡ 21 oktober Francorchamps
                          En dan 19 oktober iets soortgelijks als Vroemdag op Zandvoort .

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.