24 Hours of Le Mans 2015

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s 24 Hours of Le Mans 2015

• Maker
    Discussie
  • Porsche onthult wagen nr 17 voor deelname aan de 24 H van Le Mans editie 2015

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • In de GTE AM klasse is nr 1 Aston martin gecrasht. Dempsey -proton Racing zijn met hun porsche 911 doorgeschoven naar plaats 2. Yes-yes

nog 1.5 uur race te gaan en het zou stilletjes zijn beginnen regenen daar.
        en de P #19 aan kop is net in de pits voor nieuwe slicks …

24hLeMans2015_13h30.jpg

ze doen het goed de porsche’s maar hopen dat het goed afloopt !!!

Audi #7 twee keer na elkaar in de pit

Het ziet er momenteel heel goed uit voor Porsche….:)

Inderdaad, er is trouwens een grote kans dat hij volgend jaar in een Audi LMP1 zal zitten.

Laurens Vanthoor is de enige Belg in de wedstrijd dit jaar en doet het behoorlijk goed op plaats 13 algemeen en 5de in z’n categorie met de #34 Ligier van het Franse OAK racing team

De Koploper is “under investigation” vanwege een akkefietje met de Audi 7 onder gele vlag. Kunnen die nu echt is geen rekening houden met ne mens zijne bloeddruk?

Porsche na 19 uren nog steeds op 1 en 2 terwijl de ouwdi op plek 3 terrein verliest op de twee koplopers. René Rast heeft in het verleden heel wat titels behaald met porsche en zal zich in 2015 mss beklagen dat hij nu in de #9 zit bij de concurrenten 😉 laat ons hopen van wel !!!

24hLeMans2015_10h00.jpg

Porsche heeft het initieel geweld van Audi goed gecounterd, hoop dat ze dit kunnen doorzetten. Al zeker een geslaagde editie. Zit hier op hete kolen in mijn cockpit maar gelukkig op terminus voldoende tijd om rangschikking en tijden te volgen …

Race is echt wel spannend. De vrouw vindt dat ik weer heel sociaal ben. Heeft voorgesteld dat ik volgend jaar beter een week naar le mans trek omdat er toch geen verschil is. Super mijn doel is bereikt nu porsche nog winnen en mijne dag is helemaal goed !

Ik neem mijn woorden terug. Porsche 1 en 2 na de SC. Dank U, Aston Martin 😀

Safety car, Porsche 19 komt binnen…spannend,afwachten waar hij de baan op komt. Heeft waarschijnlijk contact gehad met een zwaar gecrashte Aston Martin. De derde race op rij dat we hinder ondervinden van de Aston Martins. We moeten die hun garages mss toch is te lijf gaan met een bus benzine en wat lucifers 😀

Ondertussen Audi nr.7 de fout in en de pits in….

De Hulk is inderdaad goed bezig. Zal deugd doen om nogeens met een goede wagen te mogen te racen ipv met die oude Force India F1…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.