25ème PARADIS PORSCHE de SAINT-TROPEZ

Home Forum Porsche Uitstappen 25ème PARADIS PORSCHE de SAINT-TROPEZ

• Maker
    Discussie
  • Hello ,

Weet er iemand of er dit jaar een club of organisatie uit België aan dit event deelneemt ?

Alvast bedankt voor jullie feedback

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Ook éénmaal naar Porsche Paradis geweest.
        Beetje zelfde gevoel.
        Saint-Tropez houd ik wel van, is einde seizoen, zelf geen last van files gehad.
        Avondje Byblos meegemaakt, één van die legendarische hotels. Ze hadden me op voorhand gezegd, zorg dat je dicht bij het buffet zit of je gaat met honger blijven lopen. Klopte ook. Was zeker geen overdaad.
        De dj was ook maar matig.
        Buiten dat alle Porsches op die parking in de haven staan, is er niet zoveel te beleven.

Ik zou nog wel eens terug gaan, maar niet alleen daarvoor. Combineren met iets en daar een daguitstap van maken.

Das inderdaad nuttige info !! Thx

Ah, da’s nuttige feedback kroko, thx ! Kan ik die paradis al van mijn bucket list schrappen. Savoie blijft erop 🙂

[quote=”Cayman718″ post=262407]Wat was er dan dat je tegenviel ?
              Heb da ook toevallig gevonden en leek me is leuk .[/quote]

In en rond Saint-Tropez sta je gewoon stil, uren aanschuiven om dan op een parking te gaan staan
              veel te dicht bij elkaar met alle gevolgen mijne maat had op zijn GT3RS 4.0 een kras en een blutsje van nen lompen franse ezel zijn deur.
              Bezoekers moeten betalen om naar de geparkeerde Porsches te kijken en te keuren lopen er tussen met kindervaturen en veel te grote handtassen dan weet get wel zeker. Bij mij was het Porsche embleem op de motorkap gepikt.
              Verder is er niks te beleven geen rit niks. Hotels en restaurants veel te duur voor wat men krijgt.
              Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar maar das persoonlijk ieder zijn goesting.
              Dan is de Savoie Cup veel leuker hebben we 6 maal gereden.

[quote=”Bert V.” post=262402]Hier zitten er zelfs op het forum dat er een week te vroeg naar toe gereden zijn :mrgreen: :happy:[/quote]

:first:

pdklol.jpg

Wat was er dan dat je tegenviel ?
                    Heb da ook toevallig gevonden en leek me is leuk .

Hier zitten er zelfs op het forum dat er een week te vroeg naar toe gereden zijn :mrgreen: :happy:

Normaal gaat PCB elk jaar.
                        Ben zelf eens geweest maar is niet mijn ding.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.