- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 april 2014 om 10:31
hallo,
Gisteren een rit van ong. 220 km gemaakt in de Westhoek, met verschillende onderbrekingen. Na zo’n 100 km viel het mij op dat hij onregelmatiger begon te lopen. Bij het accelereren kuchte hij af en toe, maar bij het verder doortrekken verdween het weer. De laatste rit was een stuk autostrade, ong. 30 km, die tegen 140 werd afgehaspeld, zonder haperen. Bij het thuiskomen was het daar echter weer, nu leek het alsof er op ralenti minstens 1 cilinder achterbleef. Sedert 2001 heeft hij ong. 25.000 km gelopen. Hij staat nu zo’n maand bij mij op stal en er zijn ondertussen een 800 km bij gekomen. Pas nu begint hij wat moeilijk te doen. Kan het om ontsteking gaan? Bobine (s)? Bougie (s)? Een injector? Waar begin ik best mee?
14 dagen terug heb ik de kleppen van de rechterkant nagezien. Stonden alle 6 perfect op 0,1 mm. De linkerkant moet nog worden nagezien, maar ik veronderstel dat deze ook in orde zal zijn. Roken doet hij totaal niet.
Alle suggesties welkom!Hendrik
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.