??

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Wie kent deze auto of de verkoper? Ik ken iemand die een dergelijke auto zoekt. Deze zou ietwat roken bij het starten, wat kan dit zijn, zorgen in maken of gewoon nu en dan olie bijkappen?

http://www.autoscout24.be/nl-be/detail. … d=52301147

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • [quote=”Setakira”:3aej098u]rijtaks 964 = rijtaks 993 = 1.214,27€

De Geet (van de autobekleding) heeft (had) een zwarte 993 met speedlines. Staat (stond) te koop maar ik kan hem niet meer terugvinden of hij nu verkocht is of niet. Misschien eens mailtje sturen naar hem sturen?

degeet@pandora.be [/quote]

De geet zijne is verkocht

Hier klikken

Hier vind je alle info over verkeersbelasting en inschrijvingstaks en nog veel meer… (ps. de 993 heeft 18 fiskale pk’s alsook de 964). Groeten, Pascal

[size=59:13c5i0nl]-Link ingekort door mod-[/size]

rijtaks 964 = rijtaks 993 = 1.214,27€

De Geet (van de autobekleding) heeft (had) een zwarte 993 met speedlines. Staat (stond) te koop maar ik kan hem niet meer terugvinden of hij nu verkocht is of niet. Misschien eens mailtje sturen naar hem sturen?

degeet@pandora.be

Als ze een upgrade gehad hebben zijn die 964-igen geen enkel probleem 😉

Anoniem

Nieuwe wending; hij is die cabrio gaan bekijken en het is een wrakje. Niet proper omgebouwd, alles hangt zo een beetje los en te rammelen en hij zou nu voor iets jonger gaan.
                Een 3.2 met G-50, een 964 (of misschien 993). Maar het moet een zwarte cabrio zijn!
                Hoeveel is de jaarlijkse taks bij een 993? Een 964 is zo ongeveer 1200€ zeker? Ik betaal ongeveer 800€ voor mijn 3.2.
                Van Beurden heeft twee mooie 964′ staan maar deze zijn beiden van begin ’90, hadden deze geen probleemkes??
                Als je iets weet…let me know.
                Wie had daar die 993 met die speedlines??

Ik heb destijds een targa van 1981 uit nl ingevoerd die omgebouwd was naar cabrio, op zich geen probleem , ook niet voor de keuring, enig verschil is wel dat je niet zo maar naar eender welk technisch controle station kan… er dient namelijk een homologatiekeuring te gebeuren voor goedkeuring als uniek voertuig, ook dit levert geen problemen op, ze meten de wielbasis op controleren je lichten en lichtlensen op E keurmerk evenals je gordels en banden. Het addertje onder het gras is dat je hiervoor een afspraak dient te maken, en dat kan dan afhankelijk de drukte tussen de 1 en de 6 maanden duren voor je hem gekeurd krijgt… Die keuring als uniek voertuig is nodig omdat op het chassisnr bij de homologatie targa staat en hij binnenkomt als cabrio je krijgt dan als het ware een pvg nummer voor een cabrio.

Targa’s die omgebouwd zijn naar cabrio hebben na 1976 geen extra versteviging nodig aangezien het chassis identiek is, voor 1976 zou dit anders zijn heeft men me verteld ( ben daar wel niet zeker van)

ik heb de documenten van heel die administratieve molen hier nog liggen dus indien gewenst kunnen ze hier altijd komen ingekeken worden.

Anoniem

Het grote vraagteken is dus of ze in de keuring gaan zien of het een ombouw is. Volgens chassisnummer kan je dat zien maar waarschijnlijk niet in de keuring. Probleem zal hem eerder in het PVG nummer zitten bij een eventuele gelijkvormigheidskeuring.Kan iemand mij een pvg nummer van een ’88 targa bezorgen? Ik kan dan vergelijken met het nummer van mijn ’88 cabrio. Ofwel de nummers van een ’81 targa en een ’83 cabrio.
                    Prettig eindejaar allemaal.
                    Groeten.

Anoniem

De eerste 911 met zijn oliedoemp probke……het geeft mij een slecht voorgevoel en ook vrij prijzig naargelang zetels gelost zijn in de naad en voor zover ik kon opmerken de rest van het interieur ook al ni veel soeps meer was.
                      eerlijk gezegd…..lak kan je opblinken zodat het nog heerlijk spiegelt voor de camera , eens de klant gelokt passen ze dan verkoopstechnieken toe om hem proberen toch kwijt te raken…..de prijsverlaging spreekt trouwens idd voor zichzelve.

De cabrio….als je zeker wil zijn dat het een originele cabrio is , vraag je gewoon de chassis nummer op….je kan die dan vergelijken met een lijst terug te vinden in porsche boeken om te kijken wat het originele model was en hopelijk nog is…..let wel, op de keuring zijn ze niet van gisteren , indien geen originele cabrio , moet hij extra verstevigingen hebben gekregen aan de onderkant , zelfs dan twijfel ik of het toegestaan is…..mss een andere chassis nummer steken? Zeer gevaarlijk want deze kan tegenwoordig ook al worden herkent door een speciale procedure van enkele ogenblikken…..SUCCES

Anoniem

ôk, maar wat ivm. de keuring in Belgie? Doen ze moeilijk of wordt het toegelaten?

het is vrijwel zeker dat het een targa geweest is, in Nederland rijden er trouwens veel ex-targa’s rond. Daarom geen slechte wagens, juist is het geen originele cabrio meer 👿

Origineel is ie in ieder geval niet… Er zit vb. het motordeksel van een 964 op met elektrische spoiler… 😕

Anoniem

Ik zit met vraagtekens ivm die cabrio, voor zover ik gegevens terugvind is de 911 cabrio maar in ’83 geleverd geweest in Belgie en vanaf october ’82 in Duitsland ???
                              Zou dit een targa geweest zijn , wat geeft dit voor de keuring, maken ze hier problemen van ??

[quote=”cab ’88”:40135qe5]Wat denken de garagisten ivm. dat olie of rookprobleem??
                                Wat denken jullie ven deze hier?

klikkerdeklik

[size=59:40135qe5]-Link ingekort by mod-[/size][/quote]

Ja het rookprobleem kan van alles zijn dus ik kan hier niets meer over vertellen of antwoorden.

Anoniem

Wat denken de garagisten ivm. dat olie of rookprobleem??
                                  Wat denken jullie ven deze hier?

klikkerdeklik

[size=59:wt2l5840]-Link ingekort by mod-[/size]

Wel een ferme prijs-verlaging 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.