5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

Home Forum Porsche Uitstappen 5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Zoals we reeds aankondigden steken we onze nek uit om eens een rondrit te organiseren voor middenmotoren : boxsters en caymannen.
      We hebben al enig initiatief kunnen nemen.
      De datum van de rondrit is zondag 5 juni 2016.
      We maken een rondrit van ongeveer 75 km , met enkele interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
      Er zal voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
      Vertrek en aankomst liggen in de buurt van Bilzen (Z-Limburg)
      We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u , met eventueel een etentje voor geïnteresseerden achteraf.
      We zorgen voor een lowbudget. ( ong 20€ pp onderweg : inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
      Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op ong 20 voertuigen.
      De zeer toeristische stopplaatsen onderweg en de aankomst met gereserveerde parking zijn reeds afgesproken
      Indien je mee wil rijden , stip dan de datum aan in je agenda
      Met vriendelijke uitstapgroeten
      Danny2

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 78)
      • Ik kan Deepee zijn voorstel enkel steunen! 😀

na zoveel positiefs en lof kan het niet anders dan dat er een 2de editie komt. iig een mooie aanwinst op de PFB jaarkalender 😉
          ik kijk er alvast naar uit want ik heb spijtig genoeg (en anders dan gepland) de primeur moeten missen.

tav bones,
            Goed opgemerkt bones dat er eentje bij zat die geen iddenmotor had.
            Het was een 911 turbo cabrio van 1978.
            Bij de familie van de neefjes zat dus ook een groot-nonkel.
            Het komt in de beste families voor… als neefjes feest vieren dat er ook een lievelingsnonkel is uitgenodigd.
            Maar er was een gegronde reden voor.
            Een vriend van mij (die dus geen middenmotor heeft, maar een elfje) heeft mij geholpen om het convooi mee in goede banen te leiden, en om bij de stopplaatsen waar nodig bij te springen…
            VANDAAR…
            Maar het was wel een cabrio… zodat het voor de ongeoefende kijker niet zo opviel,
            Groetjes,
            Danny

Dag iedereen,
              Onze rondrit ligt al enkele dagen achter ons…
              Het zal ook nog een tijdje duren eer ik wat foto’s kan doorgeven op het forum.
              We zijn nl maandagmorgen onmiddellijk naar Zuid-Frankrijk vertrokken waar we nu genieten van een heerlijke vakantie.
              Ik heb geen pc bij, en het is hier dus een beetje behelpen.
              We beleefden trouwens vorige zondag (5juni) een prachtige dag! !!!
              Ik had een beloofd een mooie rondrit uit te stippelen… maar voor al de rest zorgden de geweldige deelnemers.
              Zij hebben de dag tot een succes gemaakt : zeer kameraadschappelijk, open voor humor en een grapje, geiïnteresseerd bij de toeristische bezoekjes, gedisciplineerd waar het nodig was.
              Er was zon, zon en zon… echt genieten dus… en of ze ervan genoten hebben. Alle boxsters reden de ganse dag cabrio. .. in een kleurrijk lint over de auto-luwe binnenwegen van Haspengouw, door rustige dorpjes afgewisseld met rijpende wiegende graanvelden.
              Met regelmatig een stopplaats op gereserveerde terreinen, met een drankje en een babbel bij het autootjes kijken.
              Met aankomst in een gezellig druk Bilzen (waar ook nog boekenmarkt was) maar met eveneens een gereserveerd parking bij de markt.
              En ik zag alleen maar blije en tevreden gezichten… waarvan ik ook tenvolle heb kunnen genieten.
              Danny

Enkele foto’s op de Facebook pagina van het forum:
                “Flirten met de Grenzen”

Nog nooit zoveel kappers bij elkaar gezien :mrgreen:

Het was een toffe dag. Iedereen bedankt voor de gezellige dag en speciaal dank aan Danny natuurlijk!

Tot volgend jaar zou ik zeggen 😉

Die Turbo op de foto lijkt me wel geen middenmotor te hebben :mrgreen: :coolness: :mrgreen:

Danny,

Complimenten, chapeau!
                      Wat een organisatie! Tot in de puntjes verzorgd (en nog een processie op de koop toe).
                      Helaas moest ik jullie verlaten voor het diner.
                      Maar het was een schitterende dag, mooie rit, met afwisseling, bekende gezichten weergezien en met nieuwe Porsche liefhebbers kennis gemaakt, humor en cultuur. En oh ja, ook nog prachtig weer.

Bedankt voor de zeer geslaagde zondag!

Zeker en vast een topdag. Danny heeft het super goed gedaan!

Wat een geweldige dag! heb er super van genoten.
                          Danny, merci voor de mooie rondrit, zeker voor herhaling vatbaar.

TourMiddenmotors050616.jpg

Het was een top dag!!
                            Prachtig weer en prachtige organisatie!!
                            Dikke pluim voor Danny!

Foto’s gaan zeker volgen.

Danny heeft dat super georganiseerd, voor herhaling vatbaar!! :respekt: :respect2:

Alles goed verlopen vandaag? 🙂

Tot straks (heb besloten met de Cayman te komen).

Het belooft een mooie dag te worden.

Super, Danny, tot morgen!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 78)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.