5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

Home Forum Porsche Uitstappen 5 juni 2016 rondrit voor middenmotoren : boxsters & caymannen

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Zoals we reeds aankondigden steken we onze nek uit om eens een rondrit te organiseren voor middenmotoren : boxsters en caymannen.
      We hebben al enig initiatief kunnen nemen.
      De datum van de rondrit is zondag 5 juni 2016.
      We maken een rondrit van ongeveer 75 km , met enkele interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
      Er zal voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
      Vertrek en aankomst liggen in de buurt van Bilzen (Z-Limburg)
      We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u , met eventueel een etentje voor geïnteresseerden achteraf.
      We zorgen voor een lowbudget. ( ong 20€ pp onderweg : inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
      Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op ong 20 voertuigen.
      De zeer toeristische stopplaatsen onderweg en de aankomst met gereserveerde parking zijn reeds afgesproken
      Indien je mee wil rijden , stip dan de datum aan in je agenda
      Met vriendelijke uitstapgroeten
      Danny2

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 78)
      • Het is zaterdag voor THE DAY.
        Alle voorbereidselen zijn getroffen.
        We verwachten de boxsters en caymannen morgen (5.6) op de binnenkoer van de kasteelhoeve in ‘s Herenelderen.
        We wensen alle deelnemers een heel ontspannende dag , niets is dringend… alles ” a l’aise ”
        We laten het gewoon gebeuren.
        Veel rij- en kijkgenot !!!
        Danny

Ik zie nu dat het stryker is….
          Sorry… was even onoplettend…
          Maar even welkom , hé stryker

Dag striker ;

Fijn dat je je ook een 986 hebt aangeschaft …
            Je wil graag meedoen aan de rondrit …
            Wel , zo’n enthousiaste nieuwkomer kunnen we toch zeker niet weigeren.
            Dan is er nog wel plaats voor eentje meer!!!
            Als je echt wil meedoen , stuur dan je mailadres naar mijn mailadres : danny.goffin@gmail.com.
            Dan bezorg ik je alle ino die je nodig hebt.
            ( het lukt mij niet deze info via het forum te versturen omwille van de bijgevoegde foto’s…)
            Wel heeeel snel reageren striker , omdat ik bepaalde reservaties dan moet aanpassen !!!
            Heeel snel doen !!
            Groetjes ;
            Danny

Hey allemaal

Ik heb onlangs ook een 986tje gekocht en heb wel zin in een rondrit zoals deze.
              Is er nog plaats voor een nieuwkomer? 😀

Hey iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum, heb me een paar maanden geleden ook een 986 aangeschaft. Ik heb ook interesse in de rondrit.
                Ik zet het alvast in mijn agenda

Prettig geregeld, dan gaat het weer toch ook wel goed komen zekers! :up:

Toevallig nog meer Ollanders die deelnemen?

Toevallig iemand die uit de Kempen vertrek?

Lijkt me een topdag te worden!!
                        Ik kijk er naar uit!

Awel Danny, das mooi georganiseerd, sjapoo man :up: :up: :up:

Allo heren;
                            De organisatie van de boxsters en caymannen is helemaal niet dood…
                            Springlevender zelfs dan ooit…
                            Ons objectief was 20 middenmotoren ( boxsters en caymannen) te verzamelen voor een enige rit… geen rally , maar in convooi met interessante toeristische haltes.
                            We hebben momenteel 23 vaste inschrijvingen.
                            Vermits de concrete info alleen bedoeld is voor de deelnemers , hebben we de laatste weken rechtstreeks met de ingeschrevenen kunnen corresponderen.
                            Ter atterntie van de geinteresseerden even onze trip…
                            We komen al samen om 9u30 op de binnenkoer van de kasteelhoeve van ‘s Herenelderen.( bij Tongeren) voor koffie en autootjes kijken…
                            We bezoeken de mergelgrotten van Zichen-Zussen-Bolder met rondleiding en broodjesmaaltijd in het eetcafé van de grotten.
                            We rijden door het wiegende Haspengouw naar de Voerstreek en buigen af naar het gezellige stadje op de Maas , nl Visé.
                            Hier hebben we het eiland in de Maas kunnen reserveren voor een halte met een koffietje op de terrasboot … en gelegenheid tot autootjes kijken. Dan gaat het naar het prachtige middeleeuwse kasteel van Aldenbiesen , met gereserveerde plaatsen op de kasteelweide… eveneens met rondleiding. Tenslotte convooien we door naar de markt van Bilzen waar weer onze plaatsen gereserveerd zijn, en waar we rond 17u aankomen. We hebben hier twee stadswachten ter beschikking , zodat de deelnemers met gerust gemoed een koffietje kunnen gebruiken op één van de vele terrasjes van de markt.
                            Om de dag af te sluiten is er dan rond 18u30 nog een etentje voor degenen die ingeschreven hebben.
                            Het enige dat we niet in de hand hebben is natuurlijk… het weer. We hopen op blauwe lucht en gouden zon natuurlijk.
                            We duimen ervoor…
                            Danny

[quote=”Black_Pearl” post=234762][quote=”DST” post=234684]Die van de transaxles moesten 7 jaar geleden zelf een club op richten want ze mochten niet mee rijden met de ‘echte’ porsches :engeltje: :think: :wtf:

Waarschijnlijk omdat ze de 911- jes naar huis reden :mrgreen:

Maar transaxles zijn dan ook geen kappersautos :mrgreen: :what: :drink: :popcorn:[/quote]

IK denk dat je nog een paar clichés vergeten bent :lol:[/quote]

Je bedoelt de tractoren van Kjens en de zeepkisten van Panameras? Tja, ik spreek enkel over echte Porsches he :censored: :popcorn: :mrgreen:

sommigen rijden met een audi TT :mrgreen: :mrgreen: :drink:

rijden die niet allemaal met nen boxster :mrgreen:

[quote=”DST” post=234684]Die van de transaxles moesten 7 jaar geleden zelf een club op richten want ze mochten niet mee rijden met de ‘echte’ porsches :engeltje: :think: :wtf:

Waarschijnlijk omdat ze de 911- jes naar huis reden :mrgreen:

Maar transaxles zijn dan ook geen kappersautos :mrgreen: :what: :drink: :popcorn:[/quote]

IK denk dat je nog een paar clichés vergeten bent 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 78)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.