6

• Maker
    Discussie
  • Oei, oei hier is nummer 6 al !

5 was nochtans al genoeg, zelfs teveel. Dat was duidelijk, zeker gezien de problemen met mijn loodske

Dus, zat ik niet meer op de sites te zoeken en had de automatische zoekopdrachten afgezet.
    Allez dat dacht ik toch.

Spijtig genoeg had ik er eentje over het hoofd gezien.
    Stond trouwens al sinds mensenheugenis ingesteld en al even lang zonder resultaten op te leveren, met andere woorden ik was deze totaal vergeten.
    Dus wat zat er bij de (elektronische) post zo op een avonds net voor het slapen gaan. Yep, een bericht dat mijn zoekopdracht resultaat had opgeleverd.

En jawel, ne propere 944 Turbo Cabriolet, weinig kms, 2de eigenaar, boekje en facturen, een ferm kleurke en met een vraagprijs waarvan ik dacht “OK, ik heb al erger geweten”

Lap, weer geen nachtrust.

’s Morgensvroeg zat ik dan drie uur (file) in den auto, dus na anderhalf uur karakterbuilding, toch gezwicht en de verkoper opgebeld. Positieve antwoorden gekregen op de gebruikelijke vragen.
    Verd@mme toch.

Wat doe ne mens dan, ja dan maar onmiddellijk een deftig bod gedaan (ok, aan de telefoon, maar wat wil je als de wagen 1.000km verder staat).
    En jawel, nummer 6 was een feit voor dat ik er erg in had.

Geen ramp natuurlijk want de 944 cabrio blijft een van mijn favoriete modellen.
    Ja, de S2 was met zijn 211pks misschien wat braaf, maar voor de rest absoluut een super bak. Dus met de zijn 40 extra paardjes kan de turbo nog dat beetje extra smaak toevoegen zodat de wagen echt perfect wordt!
    Volgend jaar juli mag ie z’n 25 kaarsjes uitblazen, dus ik denk dat ik hem eerst maar eens een jaartje opzij ga zetten. (en ja, een zwart pookhoesje heb ik ondertussen al).

Pikant detail: reden van verkoop was een scheiding. Straffer nog, hij had de wagen ook van eerste eigenaar verworven toen die aan het scheiden was. Ik ben niet bijgelovig, maar om dit deze keer weeral thuis te gaan uit leggen, had ik toch een klein hartje.
    (Update: opgelost met nieuwe kasten in de garage).

Onder het motto TROP is TEVEEL, ga ik nu wel echt, echt stoppen zenne !
    PS : waar zitten die icoontjes – ik heb die (schijn)heilige nodig 

Veel foto’s heb ik niet, maar voila toch al een voorsmaakje:

IMAG0023.jpg

IMAG0026.jpg

IMG_20150419_134527.jpg

IMG_20150419_134546.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Ik geef het nog een paar jaar en dan kunnen we de volledige DST- collectie gaan bekijken.

Prachtig DST! Dikke proficiat!
        Mooie aanvulling van je collectie!

Ik ben geen Stella-fundamentalist 🙂 Naar een collectie Porsches kijken met een Jup; zeg ik geen neen tegen 😀

[quote=”Igordiver” post=207295]Congrats. Een nuttige tip: Monteer in ene keer een tapkraan in de loods als ze alle 6 “gestald” staan. 1 euro voor ne Stella en 1 euro inkom, nummer 7 komt er vanzelf dan :-D[/quote]

Oei, dan moet ik rap zijn
            In mijn ‘oud’ loodske had ik ne ferme toog (vanachter op de foto..)

DSCF7598-2.jpg

Maar in het nieuw loodske niet meer

Spijtig want het was een goed idee (ps: normaal drink ik Jupiler, maar soit)

S2

Proficiat met de nieuwe aanwinst!

hartelijk gefeliciteerd, hij is echt mooi, knappe kleur nen bjoetie

Zoals Igordriver zegt zullen er vele komen kijken, drinken heb ik mij bedenkingen als ge stella gaat tappen :-))

Maarrre mooie collectie en weer een pracht van een cabrio erbij

Congrats, zeer mooi!!! en Igordiver heeft een leuke manier van denken btw.

XXX

Proficiat, ziet er een mooie 944 uit, top!

Congrats. Een nuttige tip: Monteer in ene keer een tapkraan in de loods als ze alle 6 “gestald” staan. 1 euro voor ne Stella en 1 euro inkom, nummer 7 komt er vanzelf dan 😀

Proficiat met de nieuwe aanwinst.
                          Nog eentje erbij en dan gepersonaliseerde nummerplaten voor elke dag van de week.

Mooi mooi,
                            Proficiat met de aankoop, da stopt ni bij u

Ik voel met je mee DST!

ps. Zijn dat de eerste balletjes voor de scheiding die bij die blauwe worden opgeworpen … (+ een stuk of wat, minimaal 6 emoticonnetjes)

Proficiat, schoon gerief 🙂

Feli met de nieuwste, mooie kleur. Welk model ontbreekt er nu nog in uw collectie ? Ne 914 of ne 918 ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.