6tt

• Dit onderwerp bevat 281 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PB.
  • Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 281)
    • PB

Een kleine persoonlijke touch toegevoegd aan de 6tt. *luv

PB

Middagje aan zee. :coolness:

ken

veel rijplezier met je 6tt patrick :up:

PB

LOL kl**tzakken. :mrgreen: :first: :drink:

Patrickb zal dat wel retrofitten! :respekt: :engeltje: :mrgreen:

Proficiat Patrick met de aankoop van een 996TT. Veel plezier ermee!
                  Veel veilige km’s. Denk er aan, heeft nu wel 4WD maar nog altijd geen 4 wiel sturing 😈

[quote=”PatrickB” post=175637]The Misses vroeg zich af wie van ons 2 de grootste smile op zijn gezicht had tijdens ons ritje. :mrgreen:[/quote]
                    Ik hé?! 🙂
                    Omdat ik zag dat het goed was :happydance:

S2

[quote=”Mushroom” post=175618]Daarnet mee meegereden en ja, een bom hé [/quote]

Nice hé , al dat koppel 🙂

De co piloot denk ik 😀
                        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/LTP_BXL-045_zps864cbfac.jpg[/IMG]

PB

The Misses vroeg zich af wie van ons 2 de grootste smile op zijn gezicht had tijdens ons ritje. :mrgreen:

Daarnet mee meegereden en ja, een bom hé :driver: :first:
                            Porsche had het juist met hun 996 :respekt:

:lekker: prachtig beest Patrick, veel :driver: plezier.

striping?
                                Zo’n turbo is een ingetogen beest, prachtig in zijn zilveren livrei. Daar passen geen streepjes op!

S2

[quote=”Mushroom” post=175488]Welke radio staat er nu in?
                                  Als ik kan helpen met iets in te bouwen… :engeltje:[/quote]

Nu zit er de standaard Porsche CDR-22 in.

996 in een bleke kleur is ook vooraan heel mooi. :engeltje:
                                    Proficiat koper & verkoper.
                                    😉

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.