6tt

• Dit onderwerp bevat 281 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PB.
  • Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 281)
      • Welke radio staat er nu in?
        Als ik kan helpen met iets in te bouwen… :engeltje:

PB

Thx 😎

De volgende dingen staan op het voorlopige to-do lijstje:

*Cruise Controle inbouwen.
          *Short Shifter van de 997 plaatsen.
          *Striping.
          *Automatische verlichting ombouw.
          *Handsfree kit/ Radio steken.
          *Comfort Blinker inbouwen.
          *Dash Cam monteren.

Dit zijn de kleine mods die vrij snel zullen plaatsen vinden. 😎

Later komen de ophanging en velgen aan de beurt, en wie weet het motorgedeelte. :coolness:

Proficiat. Vette bak!

Proficiat! Prachtige wagen!
              Ik twijfelde tussen de 996 4S en de Turbo maar uiteindelijk toch voor de 4S cabrio gekozen!
              Maar die kont van de Turbo is toch ook wel schoon hé 😆
              Misschien is kijken voor een Turbo S Cabrio… :coolness:
              veeeel plezier ermee

PB

[quote=”Rocco” post=175315]Heel goed als daily bruikbaar, brooddoos past perfect in de koffer :mrgreen:[/quote]
                Ik ga elke dag een broodje halen dus heb ik zelfs nog plek over. :happydance:

@S2
                in de winter rij ik in de Boxster en The Misses in de A6. 😉

:applaus: :up: :up:

Wat een pracht kanon.
                    Ik zou een hele grote sigaar opsteken en lekker lang gaan kijken.
                    Misschien wel een kettingroker worden.
                    Kan ik er altijd naar blijven kijken.

Heel goed als daily bruikbaar, brooddoos past perfect in de koffer :mrgreen:

proficiat Patrick :applaus:
                        nieuwe gevel
                        nieuwe auto
                        nu nog een nieuwe vrouw? :mrgreen:

S2

Pffff, ferme daily hoor! Ik vraag me af wat dat geeft op sneeuw en ijs. (Billen toenijpen denk ik)

PB

Dat blinken zal in de toekomst maar 1 keer per week zijn (in ‘t beste geval)
                            want de 6tt zal mijn Daily worden. :relaxman:

Ook daarom dat een zilveren de voorkeur kreeg omdat je hierop het vuil minder ziet. :up:

Proficiat Patrick.

Veel plezier ermee… :up:

XXX

Proficiat Patrick, staat mooi voor ‘t poortje te blinken :up:

752783-2014.07.04.10.20.02-N794117_1.jpg

Dienen blauwe zie ik HELEMAAL zitten :sleep: :sleep: :sleep:

PB

@S2 ik vrees dat ik veel “respect” voor het beest zal moeten opbrengen. 😉

@deepee
                                    Vet hok ! maar dat prijskaartje is wat hoog gegrepen. :hail:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.