6tt

• Dit onderwerp bevat 281 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PB.
  • Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

11 reacties aan het bekijken - 271 tot 281 (van in totaal 281)
      • ik ga er seffens toch ook eens over slapen/dromen om er een paar in te ruilen nu ik dat hier zo zie voorbij komen :sleep:
        deze staat bij de oosterburen in de showroom. porsche zentrum bensberg is vlakbij *luv

997gt2.jpg

Daar ga je toch niet in roken zeker! ;). Je gaat geen hand vrij hebben! :driver:

S2

Knappe foto (die zwart-wit)! Het is toch een beest van een wagen hoor, toch maar voorzichtig aan mee doen :driver: !

PB

Note to myself: leg maar al een extra pakje sigaretten in de P. 😉

PB

Thanks mannen. :drink:
                @gevel :what: :what: :what:
                @vliegroute nope ik ben braaf geweest met de testrit. :mrgreen:
                @nrplaat dat is het probleem net, ik sta dagelijks meer dan een uur te kijken naar mijn wagen
                als ik mijn sigaretje ga roken op ‘t werk. *luv

je nummerplaat zie je toch niet als je er mee rijdt :-), het is echt een droombeest! *luv

Proficiat met de tujbo :respect2: kwijl kwijl :up:

proficiat hij ziet er top uit :up:

Onlangs zijn de vliegroutes boven Brussel ongeldig verklaard … hoop dat jouw aankoop daar voor niks tussen zit Patrick :mrgreen:

Toch schoon speelgoed, hé :respect2:

een dikke proficiat met je turbo :up: :up: :up:

Welkom in de wereld van de luxeproblemen! :first:
                            Moet wel zeggen, als ik de foto zo bekijk, dat uw gevelrenovatie serieus gelukt is! :mrgreen:

11 reacties aan het bekijken - 271 tot 281 (van in totaal 281)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.