6tt

• Dit onderwerp bevat 281 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door PB.
  • Maker
    Discussie

• PB
    Deelnemer

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 281)
      • Hier is’t verschil zeer duidelijk! :music: :music: :up:

PB

Gelukkig dat die mannen een opvallende bumper hebben, anders had ik er vanmorgen,
          toen ik mijn uitlaat aanpassing aan ‘t testen was op de snelweg, gloeiend bij geweest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

before http://youtu.be/sf0URq12gvg

after http://youtu.be/Vxf7jGpNBB8

Het verschil gaat niet echt te horen zijn vrees ik (op de surround in elk geval wel) en in ‘t echt ook. *luv

Die laatste is moddervet! :happydance:

Jullie zijn wat laat met jullie ideeën.

deze jongens waren jullie al voor… 😆

1af1540fb471a791d8f26d3e46bd5d29.jpg

Ja, tof, die laatste!
                Je overweegt niet om beide luchtinlaten op de zijkant te kleuren zoals MW?

PB

Dat zijn enkele mooie voorbeelden. :respect2: De grijs/wit/rood/goud combo spreekt me wel aan. *luv

Lijkt sterk op leenturbo (GT2) van MW:

magnuswalker911_turbo991front.jpg

magnuswalker911_turbo991rear.jpg

:up: nu nog een beetje rood laten faden rond de koplampen en je bent verlost van “alsof je na een ongeval gauw een andere voorbumper gemonteerd hebt (in de verkeerde kleur)”. verder de blauwe strepen niet breder laten uitlopen naar de voorruit toe en geen rode dorpels tussen de wielen maar goud of wit laten. zo laat je zien dat je boven het maaiveld wil uitsteken en grote b..llen hebt (en niet alleen omdat je met een turbo rijdt) :sleep:

Cool! *luv

PB

Qua velgen ben ik er wel al uit, gouden Lobstsers zullen het worden. *luv

F

Moeilijk te beoordelen met alleen een bovenaanzicht. Ik vind het wel iets hebben afgezien van de gele voorbumper. Komt wat over alsof je na een ongeval gauw een andere voorbumper gemonteerd hebt (in de verkeerde kleur).

zoals Ghost het al aanggeeft, niet makkelijk om een perfecte kleurencombo te vinden die bij grijs past, Ik zou achteraan de strepen iets fijner proberen.

maak eens een draft zoals deze MW combo met gouden velgen 😎

PB

Ik had ook nog een iets veiligere kleurencombi gemaakt gehad. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het geslaagd.
                                    Het zilver grijs is natuurlijk een moeilijke kleur om iets me te combineren.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.