6tt

• Maker
    Discussie

• PB

Na een zéér lange week waar haast geen einde aan leek te komen,
      kreeg ik vanmiddag het verlossende sms’ke van S2 dat de Turbo blanco gekeurd was. :first:

Zodra ik het nieuws had gekregen heb ik de DIV telefonisch proberen te contacteren, maar helaas Pindakaas. :bounce:
      Ze hebben blijkbaar een achterstand die ze aan het wegwerken zijn waardoor hun medewerkers enkel in de voormiddag bereikbaar zijn. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat wil, moet ik persoonlijk naar hun kantoren. 😐 Wat me deze week haast niet gaat lukken. Dus voorlopig maar een normale plaat “bestellen” om hem deze week nog op de baan te krijgen. :coolness:

Dan maar gelijk de verzekering per email gecontacteerd met de vraag om hem in te schrijven en een nieuwe polis op te maken mét een kleine omnium. Een kwartier later kreeg ik een email met de boodschap dat ze geen betaalbare kleine omnium konden aanbieden voor de wagen. 🙄 Maar ze hebben me vriendelijk doorverwezen naar MARSH, deze mensen zouden misschien een oplossing kunnen bieden…

Soms kan het leven hard zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 281)
      • Doe maar eens gek Patrick. 😀

Maar niet in dat geel en blauw… 😐

[quote=”PatrickB” post=192486] Niet waar Mush? 😉 [/quote]

Maar nu je er toch over begint… :sarcastisch :mrgreen:
          Ik zit daar al met een krel waar niks mag aan veranderd worden dus het jeukt bij mij ook dikwijls om eens mijn gangen te gaan met de Murano. In jouw plaats zou ik ergens 2 bumpers proberen scoren en de rest met vinyl doen :up:
          Als ik de 2 waterkokers van Magnus zie denk ik toch steeds: not bad :first:

Mijn hart deed al pijn toen je de ruitenwisser eraf smeet……

PB

@de koen sssssssst gij. :mrgreen:

en luc geen probleem mee. :up:

zoude geen finishvlag op u dak zette, zoiets als deze ? 😉 :sarcastisch :mrgreen:

Sorry Patrick maar :puke: :puke: :puke:

PB

Dan heb je net als ik maar 1 vriend, en dan is het nog een foute ook… Niet waar Mush? 😉
                    Net als hem ben ik best wel fan van wat Magnus Walker met de waterkokers uitsteekt.

Buiten de lijntjes kleuren is nu eenmaal iets dat me in de bloed zit, en dan is een standaard Turbo maar war flauwtjes. :mrgreen:

Dus (vlug-vlug) aan de slag met photoshop en dat gaf me dit resultaat:

SHOOT !!

het zou hier nochtans voor de gold digsters heerlijk toeven zijn :first:

PB

[quote=”Mushroom” post=173091]
                        Da’s hier geen datingsite hé makker! :sarcastisch :mrgreen: [/quote]

:mrgreen: :coolness: 😎

Hm… wanneer kunnen we elkaar eens ontmoeten ? 😆

PB

[quote=”filmfreak” post=191876]Patrick(B),

Straffe gast toch wel jij :applaus:

[/quote]

thx fimfreak 😳

Maar als je mij al ne straffe vond, dan zou je mijn Vrouw eens moeten leren kennen. Zij tolereert al 13 jaar mijn fratsen en miserie. :hail:

@Rocco
                            , dingen breken kan ik als de beste. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hij verdient respect maar Patrick en ik zijn dan ook lid van de ‘you break it you fix it’ club :mrgreen:

Patrick(B),

Straffe gast toch wel jij :applaus:

net even dit volledige”draadje” gelezen enne… I’m impressed 😯
                                Eerst en vooral, sjieke, schitterende Porsche 911 TT, amai…
                                Straf wat je er al mee hebt eh… “voorgehad” 🙄
                                Al even straf dat je het allemaal hebt opgelost/hersteld enne… even de P aan de kant zetten, telefoon/smart Phone zeg maar bovenhalen en effe snel registreren, dat zou nu echt het laatste zijn waar ik bij zoveel onheil zou aan denken 😥

Dat er dan nog wat “waterproblemen” bijkwamen via het dak kon er bij jou blijkbaar nog wel bij en, toegegeven… als foto bij je naam hier op het forum dan nog een waterkoker voorzien maakt het verhaal natuurlijk echt wel “af”…

Conclusie : :respekt:

En ik vergeet je naam na dit “draadje” nu echt nooit meer en zal die altijd associëren met dit sterke verhaal 🙂

PB

Nee hoor, onze Boxster heeft er ook eentje zitten. 😉

Als ik me niet vergis zit een luchtmassameter enkel op een turbomotor. We hebben dat eens defect gehad op een 320d…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 281)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.