718 boxster spyder

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster 718 boxster spyder

  • Maker
    Discussie

  • deepee
    Deelnemer

      spy shot 718 boxster spyder

    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
      • Ik wil ook een grote diffuser! :first:

          Wat mij betreft mag de diffusor zo groot zijn als wettelijk toegelaten. Zolang het maar functioneel is en niet voor de zjaar !

            [quote=”Rollie” post=266408]”Volstaat de turbo 4 wellicht ”
            Mischien is de turbo 4 cyl wel een betere motor…
            Je hebt hem toch al testgereden :coolness:[/quote]

            Vandaag op assertieve wijze (“ik had niet veel tijd, edelachtbare” zei hij) H+T naar de bouw gereden met de 2,7. Op geen enkel moment heb ik gedacht: “had ik maar een 4-cilinder turbo” … :popcorn:

            In tegendeel, enkel voor het computerscherm denk ik dat ik een GT4 “moet” hebben, nooit achter het stuur van mijn kleine gele krachtpatser…

              [quote=”deepee” post=266376]die in het filmpje klinkt naar mijn oordeel niet als een zespitter …[/quote]

              Ik meen toch een zes-cilinder te herkennen in het filmpje 8) 8) 8)

              Op 0.34s in de bocht ,hoor je het duidelijk , de growl vanuit lage toeren en dan op koppel en volle belasting de lichte helling op

              Her is het best merkbaar als hij alleen rijdt , zonder het geluid van een 8cil en 4cil erbij

                Eerlijk gezegd, ben niet laaiend enthousiast over de achterzijde , te grote diffuser ; gaat de BMW- toer op ( hairdresser car )

                Niet elke nieuwe Porsche is mooi hé voor iedereen ! Is net zoals een zanger of zangeres die een nieuwe plaat uitbrengt : de ene hoort het graag ;de andere minder graag.

                De “aficionados” hun hersenen draaien nu reeds op volle snelheid voor dit model blijkbaar 😆 😆 😆

                De 4 cil turbo is de toekomst en met de elektronica kunnen ze nog meer pk’s of kW ‘s toveren uit de “kleine” druk gevoede motor.
                :up:

                  deleted

                    “Volstaat de turbo 4 wellicht ”
                    Mischien is de turbo 4 cyl wel een betere motor…
                    Je hebt hem toch al testgereden :coolness:

                      Nieuwe 718 GT4 kan niet anders dan atmosferische 6 zijn, maar aangezien de Spyder toch meer voor hairdressers bedoeld is – sorry David :engeltje: – volstaat de turbo 4 wellicht?

                        Ik heb al zoveel gelezen en gehoord van officieuze, semi-officiele en officiele bronnen. Ik geloof er allemaal geen flikker van totdat Porsche zelf de aankondiging officieel doet.

                          Dat was ook de teneur op Rennlist maar iedereen kakelt daar maar op los, dus wil niet veel zeggen. 😆

                          Als het een B6 was dan liep ie in elk geval op zeer lage toeren.

                            die in het filmpje klinkt naar mijn oordeel niet als een zespitter …

                              Autozeitung: Porsche 718 Boxster Spyder (2018): Neue Fotos

                              porsche-718-boxster-spyder-2018-6_0.jpg

                              Der typische Lufteinfluss an der Flanke ist noch gieriger gestaltet, um dem frei atmenden Sechszylinder-Boxer – gerüchteweise aus dem 911 GT3 – möglichst viel Frischluft zu bieten. Eine Motorleistung von bis zu 430 PS

                                Filmpje: Hier testet Porsche den offenen Power-Boxster

                                Der alte Spyder durfte mehr leisten als seine Serienbrüder – satte 375 PS aus einem 3,8-Liter-Sechszylinder-Sauger. Die Neuauflage dürfte da nicht hintenanstehen – allerdings kommt hier der neue 2,5-Liter-Boxermotor mit nur vier Zylindern zum Einsatz.

                                Allerdings gibt es auch die Gerüchte, die in der leichten Fahrmaschine gerne einen Saug-Motor sehen. Der könnte aus dem GT3-Stammen und anstatt 500 PS im 718 BoxsterHier geht’s zu passenden Produkten auf Amazon.de! Spyder rund 420 PS leisten

                                Dus het wordt een 4-cilinder tenzij het een 6-cilinder is… :popcorn:

                                  Ik ben benieuwd of ze het turbulentie probleem hebben opgelost van de 981

                                  Alsook of ze terug grijpen naar een echte leichtbau zoals bij de 987 Spyder.
                                  Voor dit model vind ik de afslankkuur toch wel wat interessanter dan de (in normaal verkeer onbruikbare) extra pks

                                  123

                                    Ik zou eigenlijk veel liever een Targa zien.
                                    Dus een achter opbouw tot boven de stoelen, en gewoon een uitneembaar dak.

                                    maar dan geen overengineered onzin ding met bewegend zware glas partij.
                                    gewoon een soort achterkant zoals een 904, en eenvoudig, licht, uitneembaar dak.

                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.