Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 9 maanden geleden door Erwin.
-
Opvallend wel die uitlaten, net als bij het spy shot van de spyder, die nog steeds centraal maar wel verder uit elkaar staan.
Zijn precies alleen maar in het zwart of donkergrijs te verkrijgen… :popcorn:
[quote=”Godspeed” post=259034]Opvallend wel die uitlaten, net als bij het spy shot van de spyder, die nog steeds centraal maar wel verder uit elkaar staan.[/quote]
Ik gok op een dikke vette diffuser met een groot middenkanaal alla Ferrari.
Here we go, just a liiiiiiiiiiiittle bit more …
http://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/porsche/porsche-718-cayman-gt4-spy-photos-specs-and-info/
2019 facelift Porsche Cayman GT4
The cabin inside of the 2019 Porsche Cayman GT4, The Porsche’s efficiency and transmitting support work with the additional bodyweight in the turbocharged engine and when they are able to accomplish that then it will have what it will take to get a lot better than the existing creation. In comparison to the standard 718 Cayman and so that you can keep the motorist in position the Porsche Cayman GT4 should come as conventional with Porsche’s sports chairs along with an identical leader on the one located in the 918 supercars.
If we Talking about the efficiency of the Porsche Cayman GT4, the greatest modify for that future 2019 Porsche Cayman GT4 is going to be its efficiency. The present feature is using a huge 3.8 liter normally aspirated toned-six device which provides an amazing 385 horsepower and 309 lb-ft of twisting. The adverse information is the new car only gets sometimes a 2-liter stage four or even a 2.5 liter sleek four, both much better than before but without the character in the mature engine. Considering the existing feature is basically using the efficiency situated in greater 911 it is secure to believe the future Porsche Cayman GT4 will get the all-new 3 liter twin-turbocharged toned-6 that may be discovered in the all-new 911. Like with other Porsche vehicles, however, the engine will be updated providing to the framework of the Cayman as a way to offer the best generating encounter instead of the biggest efficiency figures.We predicted the new features of 2019 Porsche Cayman GT4 to provide in the neighborhood of 390 to 400 horsepower and about 360 to 390 lb-ft of twisting, more than adequately provide it super-car like efficiency. The engine is still mated to some six rate guide only which should make factors amazing for its car owner.
With all marketing released and cost estimate for the 2019 Porsche Cayman GT4, it ensures that the existing GT4 is going to be ceased. It looks that in its put the 2019 Porsche Cayman GT4 is going to be launched but right at that moment you can choose a very few of information about it. The new car will most likely be using the new framework in the all-new Porsche Cayman as well as on top of this it may even feature a new e but so far Porsche has not described much of mentions to this. The cost estimate is still most likely going to float near to $85,000 which is much cash for the car in this category but because of the super-car like generating features, the GT4 will certainly enhance.
Ligt het aan mij of is dit tekstje echt niet leesbaar? :engeltje:
Dit soort Frankenstein Engels zie je wel vaker op het www. Meestal van Aziatische origine en dan automatisch vertaald.
Inhoudelijk geloof ik er ook geen snars van, want Preuninger heeft al verklaard dat de motor atmosferisch zal zijn.
Heb je de link naar de bron, deepee?
Iets anders: ik heb gemerkt dat de vraagprijzen voor de “oude” GT4 gestaag aan het dalen zijn. Een jaar geleden nog weinige onder de 100K, nu al enkele aan 85K. En het aanbod blijft constant op een 130-tal stuks op mobile.de, veel meer dan de GTS bijvoorbeeld.
GT4 mobile De rode voor 87.500 is een mooie.
De nieuwe wordt dit jaar voorgesteld en de meeste zullen volgend jaar geleverd worden, dus in 2019 zal de prijs toch nog een stuk lager zijn voor de oude.
Ik kan niet beloven mij dan te onthouden. :engeltje:
Ik vrees alleen dat de 718 GT4 een geblazen flat 4 zal worden… 🙁
Zou jammer zijn maar wel het meest logischePorsche 718 Cayman GT4: six-cylinder power confirmed
Andreas Preuninger, head of the Porsche GT models, has gone on record as saying that the GT4 will be naturally aspirated, pointing to a detuned version of the 4.0-litre flat-six found in the new 911 GT3.
Expect a new six-speed manual transmission, like that found in the latest GT3. Yep, Porsche continues to offer the purists’ solution – and long may that continue…
[quote=”Yellow Submarine” post=262502]
Iets anders: ik heb gemerkt dat de vraagprijzen voor de “oude” GT4 gestaag aan het dalen zijn. Een jaar geleden nog weinige onder de 100K, nu al enkele aan 85K. En het aanbod blijft constant op een 130-tal stuks op mobile.de, veel meer dan de GTS bijvoorbeeld.GT4 mobile De rode voor 87.500 is een mooie.
De nieuwe wordt dit jaar voorgesteld en de meeste zullen volgend jaar geleverd worden, dus in 2019 zal de prijs toch nog een stuk lager zijn voor de oude.
Ik kan niet beloven mij dan te onthouden. :engeltje:[/quote]
True.. kriebelt hier ook wel. Maar de fiscaliteit in België blijft pijnlijk en ook de 997 GT3’s zakken… Twijfel twijfel…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.