718 GT4

• Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • spyshot

718gt4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 335)
    • Helemaal eens met Vandamme, bevestiging achterspoiler is afschuwelijk … :salut:

0
      123

die achterste spoiler vind ik toch maar beuh
        zoeen dikke armen om die spoiler in op te hangen. ziet er uit als speelgoed model

0

:happydance:
          woooohooooo, superbenieuwd wat ze er van gaan maken. Als ze het ver genoeg drijven ben ik geinteresseerd.
          Dit wordt duidelijk een swanneck, jiepie ! Voor de rest weinig aero verschillen te zien, had aggressiever gemogen 🙁
          Vraag me af wat dat grilleke is dat je achter de deurramen ziet ?! Fake ? Want anders zou dat toch impliceren dat dat een luchtinlaat is, maar dan moet er ook een tussenschot zijn tussen passagierscompartiment en motorcompartiment ?!

0

Lizard, staat nochtans niet bij de opties! Dju, dat is mooi!

0

Schots weertje

0

Vind ik niet
                  Spyder

0

Porsche 718 Cayman GT4 vs 718 Spyder FULL REVIEW comparison - the six-cylinders return!

GT4 vs Spyder: moeilijke keuze…

0

Porsche Cayman 718 GT4 review: mid-engined masterpiece

[i]Its biggest problem? The fact that this time around the Boxster Spyder shares its chassis and engine, but has no roof to get in the way of that six-cylinder soundtrack, and there’s a barely noticeable compromise in performance. That’s a car we have driven on the road and it was utterly sublime.[/I]

Vind ik ook…

0

+1 en graag gedaan :up:

0

Ben zelf technisch weinig onderlegd maar naar zo’n uitleg, gegeven door een echte kenner maar klaarblijkelijk ook een lover’, zou ik uren kunnen luisteren.
                            Je voelt de passie voor het product en m.i. is dit geen commerciële gimmick.
                            Het wordt opletten geblazen met de voorspoiler aan de drempels (schansen…) en bij het parkeren naar stoeprand toe.
                            Maar beide modellen zijn droomwagens.
                            Bedankt om te delen.

0

Porsche 718 GT4 & 718 Spyder, EVERYTHING You Want To Know: 2019 Goodwood FoS | Carfection

0

The new Porsche 718 Cayman GT4 at Goodwood Festival of Speed.

0
                                123

[quote=”ericbullet” post=277082]Prijzen in Nederland, niet normaal.
                                  https://www.porsche.com/netherlands/nl/models/718/718-cayman-gt4/
                                  https://www.porsche.com/netherlands/nl/models/718/718-spyder/%5B/quote%5D

alle auto’s in nl zijn +50% door BPM tax
                                  zit nu zogezegd co berekening bij , maar historisch was het 50% en voor gelijk wat deftigs komt het uiteindelijk nog altijd op 50%

En verkeers belasting op gewicht vandaar dat ze in NL veel met koekedozen rondrijden

0
                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 335)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.