Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
De consensus is toch al een hele tijd dat het Goodwood wordt op 4 juli
[hide]Week 22 zei mijn bron eerst. Pfff, week 22 is al lang voorbij en we weten nog niks. “Uitgesteld” heet het dan. Ik vraag me af wat er achter de schermen allemaal aan de hand is …[/hide]
Porsche Club GB Scotland heeft nog een paar foto gepost op Instagram
Die halo seats ga je niet zien in de productiewagen. Die zwarte dingen zijn luchtuitlaten, gok ik, die lucht kanaliseren rond de wielen annex wielkasten. Je ziet dat op de nieuwe Ferrari F8 Tributo ook, alleen staan ze daar niet verticaal maar horizontaal.
Slimme uitlaattechniek verlengt de levensduur van de atmosferische zescilinder
‘We hebben deze schoonheid gered voor de toekomst’, zegt Preuninger, die verder niet loslaat wanneer we de 4,0-liter zescilinder weer gaan zien. ‘We proberen de vlam zo lang mogelijk aan te houden. We denken dat de hoogtoerige atmosferische motor een geweldig iets is dat behouden moet blijven.’
Deze was vorige maand al gezien op straat nabij de ‘Ring, nu erop. Er staan race-zetels in, met van die grote oren. Die plastic dingen voor de voorwielen, zijn dat luchtuitgangen of zijn het gesloten wind-diffusers?
Porsche To Offer 6-Cylinder ‘Touring’ Versions Of 718 Boxster And Cayman
Ik betwijfel niet dat er een 718 “6-cilinder” aankomt, maar een echte touring zou ook de voorzijde van de GT4 hebben. Deze is veel te braaf…
Nog niet gepost denk ik. Er zijn er in wit koetswerk waardoor je goed het schaduwspel kan beoordelen.
https://www.youtube.com/watch?v=7lszfjN42j0
718 GT4 is lekker, eeeeeeeeech lekker. Vind die grotere achtervleugel wel cool ! Voor mij mag die groot zijn op zo een auto, zolang het maar functioneel is !
VERY tempting, maarja, initieel geen PDK, bummer ! Ik droom al van een RS versie met PDK !
En hopelijk een clubsportpakket met goede carbon kuipjes die goed zitten bij gebruik van helm en hans.Ik blijf maar met die zetels in mijn maag zitten… eerste-wereldproblemen…
Dus de volledige kuipstoelen met vaste rug en lelijke alcantara (P11) kosten vandaag op een 718 GTS 5.844,30€ extra (in D trouwens een pakje minder: 5.355€ incl 19% BTW)
Ik heb hier nog een pdf van een prijslijst van 2015, zij het van Estland (incl 20% lokale BTW). Ook daar is de “oude” lederen kuipstoel (P03) niet verkrijgbaar op de GT4, maar op de andere Cayman versies kostte dit daar 3.300€ . De P11 optie kostte op de GT4 2.825€… dus minder dan de helft van tegenwoordig!
Ik ga die kelk aan mij laten voorbijgaan en het bij de gewone zetels houden want zowel de fabrikant zelf als de invoerder hanteren hier duidelijk het adagio “vraag zoveel als de zot wil geven”. De P03 daarentegen kost nu in D op de 718 T of GTS nog steeds evenveel als in 2015 in Estland…
En daarbij, ik wordt ook ooit een dagje ouder…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.