Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dat kan goed zijn en dat is jouw goed recht, maar aan de prijzen te zien walgen er weinig van :salut:
[quote=”Mushroom” post=268153][quote=”bccars” post=267236]Een hedendaagse RS met handbak, het idee alleen al walgt …[/quote]
:happy: :happy: :happy:
Tik voor de lol eens 911 R in Google :mrgreen:[/quote]911R laat me siberisch koud !
Een jaar geleden heeft ene met een Cayman R me al gezegd dat er één van 120k€ zou komen. Hoe langer hoe meer denk ik dat hij 100% correcte info had. Voor die prijs mag het wel wat motor zijn.
Ik mag dit niet blijven volgen
GT4 clubsport met PDK :think: volgens sommigen misschien RS dan :think: :think: oei dat word dan weer te duur vrees ik :think: :think:
Begin al te dromen aan een mooie kleur :think: :think: :bounce: en mooie livery.
YOLO Paul…. blijf maar op die zak geld zitten….. :happydance: :happy:
Laat dat nu net mijn favoriete hedendaagse Porsche zijn ,die mooie 911R
jammer dat ze zo veel kosten
[quote=”bccars” post=267236]Een hedendaagse RS met handbak, het idee alleen al walgt …[/quote]
:happy: :happy: :happy:
Tik voor de lol eens 911 R in GoogleIk ben benieuwd wat de vanaf prijzen gaan zijn voor de nieuwe Spyder. Ik moet zeggen dat de 981 Spyder er nog steeds zeer goed uitziet, zijn design moet niet onderdoen voor de 718.
Ah, zo had ik het niet begrepen. Ik dacht dat ze alle vier de naar 4.0 gestrokete 3.8 gingen hebben ? Soit, het zullen wel toppers worden.
Ik denk dat de juiste vraag is “wat is het VERSCHIL tussen de carrera en de GT3 motoren”.
Volgens een sportafdeling klant die op Rennlist beweert over insider info te beschikken maar daar slechts in bedekte termen kan over spreken, zouden er in totaal 4 versies komen, Spyder en Clubsport versie inbegrepen. De andere naast de GT4 is dan de 718 GT4 RS.
GT4 en Spyder zou dan een evolutie zijn van de “oude” 3,8 en met handbak.
GT4 RS zou een detuned 4,0 GT3 motor en PDK hebben.[i]Vraagje: wat hebben de oude 3,8 (uit de 991.1 S) en de GT3 motoren (991.1 3,8 en nieuwe 991.2 4,0) met elkaar gemeen?
[/i]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.