Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Als het enkel handbak is, dan zero interesse. Enkel in geval van PDK. Een hedendaagse RS met handbak, het idee alleen al walgt …
[quote=”bccars” post=267230]Het zou kunnen dat er vandaag meer nieuws achter het behang uitkomt !
Maar beeld je nu eens in. Nog wat bredere kassen, nog wat lager, nog wat meer aero. GT4RS ![/quote]
Ik speur een zeer intense interesse voor deze nieuwe middenmotor met zeer brede wielkasten en een handbak :up:
Het zou kunnen dat er vandaag meer nieuws achter het behang uitkomt !
Maar beeld je nu eens in. Nog wat bredere kassen, nog wat lager, nog wat meer aero. GT4RS !
See The Porsche 718 Cayman GT4 Facelift In 22 Fresh Spy Photos
[i]With winter testing behind us, the camo-free vehicle with the license plate ending in “1609” has now advanced to Nürburgring testing where it’s being joined by a virtually identical car carrying a license plate ending in “1606.”[/I]
Beetje speculatie van Autocar maar eigenlijk geen echt nieuwe info:
6:51 op racetrack
[video]https://www.youtube.com/watch?v=zLCqqrIDvwk[/video]
When is it coming?
The road-going Cayman GT4 is tipped to be unveiled later this year around the time of the Los Angeles motor show at the end of November. The track-ready Clubsport will likely launch later in 2019.
Allez man, welke zot zet daar 4 uitlaten onder. Het is al overdreven op een Corvette …
En het belangrijkste onderdeel dat mijn ogen als 911 rijder uitsteekt hebben ze weggegomd. Die naar straatnormen grote diffuser is de kicker vh nieuwe model imo. Er van uitgaande dat ie niet louter esthetisch is tenminste gaat die een flinke brok downforce opleveren zonder dragpenalty ! Eat that 911 !
[quote=”stekki” post=265689]ik vind precies de uitlaat maar niets op de spypics :s. Lijkt zo klein te zijn in een te grote opening.[/quote]
Dit is geen spy pic, maar een rendering. Een flou artitistique…
Wacht maar op the finished product, zal er wel top uitzien !
ik vind precies de uitlaat maar niets op de spypics :s. Lijkt zo klein te zijn in een te grote opening.
Cayman GT4 is er eentje om naar uit te kijken
Alsof een engel vanuit de hemel kwam om het goede nieuws te brengen. Ja, er komt een GT4 van de huidige Cayman en ja, hij zal terug een atmosferische zescilinder boxermotor krijgen. Dat wist Andreas Preuninger, hoofd van de meest performante modellen bij Porsche te zeggen. Meer nog, dat blok is een teruggeschroefde 4-liter vanuit de 911 GT3 en kan je desgewenst bedienen met 3 pedalen (lees: mét handbak).
Een soort van 911 GT3 light dus. Met een vermogen dat nog steeds over de 400 pk-grens zal kijken. Eveneens ‘light’ door het lagere gewicht dat deze GT4 voor zal kunnen leggen. Het nadeel? Volgens kenners zal het nog tot volgend jaar duren voor Porsche het doek zal trekken van deze 718 Cayman GT4.
bron: autofans.be
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.