Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayman › 718 GT4
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 2 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Klaus’ Porsche Cayman 718 GT4 Sports Cup Edition
De poster heeft bevestigd dat dit in juni 2019 is gefilmd. Lizard Green werd blijkbaar overwogen maar uiteindelijk niet weerhouden. Jammer!
Anderzijds had ik mijn avatar dan moeten wijzigen in “Hulk FKA Yellow Submarine”. Wees dus blij dat dàt jullie bespaard is! :engeltje:
[quote=”plumber”
De Spyder die ik besteld heb heeft zelfs een rode/bordeaux cabrio kap :coolness: ….
(….[/quote]:up: :up: :up:
Ik vind geel met rode remklauwen echt OK ! En er zijn al zoveel grijze en zwarte wagens in de wereld dat wat kleur direct alles doet opfleuren. Dus lang leve geel, miami blue en rood !
De Spyder die ik besteld heb heeft zelfs een rode/bordeaux cabrio kap :coolness: ….
Wanneer ik de Spyder ga hebben is dan weer een gans ander verhaal :(….Les gouts et les couleurs he mannen.
Ik vind het veel te Ronald McDonald. En vroeger had je geen keuze, nu gelukkig wel.Op RL was er zelfs één die overwoog om voor het classic interieur te gaan op een gele Spyder. Met dat Bordeaux is dat natuurlijk gruwelijk. Maar mijn rode remmen storen mij totaal niet. Nu ik een Porsche heb met de Big Reds mogen die opvallen! En er is toch al rood dat je niet kan vermijden: die katogen.
[hide]Dit is de config exterieur die ik zou kiezen denk ik. Geel, zwarte velgen, zwarte klauwen.
Heb een bloedhekel aan rode remklauwen op een gele auto. En ondanks dat ik misschien wel miami blue preferer zou ik uiteindelijk geen 3500 eur aan die kleur kunnen geven denk ik.
Wit is natuurlijk ook altijd een optie, de motorsport kleur 🙂 En daar kunnen rode remklauwen wel onder.
[/hide]Niet de gepersonaliseerde plaat die ik zou kiezen maar soit. Remmen zwart gelakt.
[hide]@Krok: misschien vreemde vraag in deze corona crisis. Maar heb/had je plannen dit jaar met racen ?[/hide]
kleppen in de chargebuize vind ik hoedanook brol, das enkel goed om kapot te gaan over tijd.
Ge moet gewoon een relatief goeie pot er op hangen die niet irritant is in ‘t stad als je je voet niet al te diep in drukt,
zonder dat je daarom op eieren moet rijden.En die voor de rest goe klinkt zonder de DB regs van ‘t circuit te overschrijden.
Ne Carnewal GT4 dus 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.