911 3.2

Home Forum Stel jezelf even voor ! 911 3.2

• Maker
    Discussie

• Thomas
    Deelnemer

Hallo,
      Reeds langer ben ik lid van dit forum maar ben er nog niet toe gekomen om me voor te stellen. Meerdere jaren heb ik het beestje te pakken en het forum heeft mij reeds verschillende malen kunnen helpen in het zoeken naar oplossingen en ideeën. Hier een afbeelding van mijn Duitse vriendin uit 1991.
      Groeten,
      Azerty

PS Wanneer en waar zijn die meetings eigenlijk?

c523d92d9ce680dbc0c87bdab3c9a1b5.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Hi Denis,
        Zoals je wel kunt beamen is elke reden voor een rondrit een goed idee.
        Duitse vriendinnen kunnen het steeds goed met elkaar vinden.
        Zelf ben ik van regio Waregem.

I like! :mrgreen:

De blauwe versie uit 1990 staat in mijn garage te blinken.. Bij gelegenheid moeten de dames elkaar maar eens ontmoeten hé :drink:

Je Duitse vriendin van 25 lentes jong zou ik nu niet meteen een oude dame noemen, zeker niet in dat maagdelijk wit…eerder een foxy lady waar je overal jaloerse blikken op mag verwachten. Zeg nu zelf , ze is echt wel een heerlijk B :censored: rsten / Billen model. Een vrouwtje om goed zorg voor te dragen, satisfaction garanteed…

Beuuu boom uit het Zwarte woud?

Dat vakkundig ingelegd hout komt uit een boom die stond achter een witte villa. Die villa staat in een plaatsje genaamd Zuffenhausen.

Ik heb ene Ferdinand (eigenaar van witte villa en dagelijkse gebruiker van die boom) beloofd dat ik zijn volledige naam niet zou bekend maken.

Bijgevolg zal, wil en kan ik hieromtrent geen verdere mededelingen doen … Tenzij tegen vergoeding uiteraard :mrgreen:

XXX

Azerty, ik zal u maar verwittigen;
                1. Sensa911 is gene gewone 😀
                2. Groen met beige, maar je vergeet wel dat de helft van ‘t zwarte woud er ook in zit :first: (dat zal je IRL wel merken wat dit wil zeggen)

Sorry Sensa :engeltje: :engeltje: :engeltje:

[quote=”Sensa911″ post=232131]Hi Azerty,
                  Hartelijk welkom op het forum. In onze garage staat haar groen zusje, van hetzelfde productiejaar.
                  Enjoy!!!![/quote]

Groen met beige, Super!

Hi Azerty,
                    Hartelijk welkom op het forum. In onze garage staat haar groen zusje, van hetzelfde productiejaar.
                    Enjoy!!!!

Hi,
                      Die zomersproetjesrit lijkt me wel wat en staat reeds op de kalender.
                      Is er ook zoiets in vlaanderen met enkel luchtgekoelde 911en? Met oude duitse dames dus.
                      Thanks

XXX

Top Azerty, nette vriendin :respect2:

Welkom Azerty.

Hmmm, Duitse vriendin, zo had ik het nog niet gezien…
                          Dan heb ik dus twee Duitse vriendinnen terwijl mijn Nederlandse vriendin daar geen problemen mee heeft…
                          Tja, het leven is bij nader inzien zo slecht nog niet. :mrgreen:

Welkom Azerty!
                            Ik heb altijd al een zwak gehad voor Duitse vriendinnen…. :lekker:

Welkom, mooie wagen :applaus:
                              Als je wil weten welke evenementen er georganiseerd worden, kan je het balkje “Magazine” bovenaan de bladzijde aanklikken en kies je “Porsche evenementen”. Daar staan al wat geplande rondritten. :salut:

Wim

Welkom Azerty :up:

Bij ons zou je Qwerty heten. 😆 😉

Welkom op het forum met je white beauty , Op 3 jullie organiseren Koen Sammy en ik de zomersproetjes rit (zie forum titel Zomersproetjesrit ) Is dit soms niets voor jou als meeting . Veel mensen van het forum nemen daar aan deel .

mooie wagen heb je daar, welkom 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.