911

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben op zoek naar een 911 G-model 3.0 of 3.2.
    Heeft iemand ervaring met de verkoper “Lieshout Car Collection” ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
    • dan heeft iemand van het personeel hem meegeritst, ik zou blijven aandringen, je bent toch geen leugenaar?

Aan Glass 911.
        Heb jij ( of iemand anders ) nog een link naar een werkplaatsboek voor een 911 SC.

De bij de inspectie van de auto aanwezige manual bleek bij thuiskomst verdwenen net als het onderhoudsboekje. Mijn fout, vergeten opnieuw in het handschoenvakje te kijken.
        Bij verkoper nul op request, ” alles was aanwezig “.
        Toch nog enkele documenten ivm een verzekering van misschien de vorige eigenaar gevonden, ga hem zoeken via internet.
        Bij beter weer maak ik een foto van de motorruimte . Dan kunnen jullie zien wat de verkoper verstaat onder een auto die een “sevicebeurt” kreeg! De ontbrekende olie zal op de foto niet te zien zijn natuurlijk.

Groeten 991

Een Elf en hondenweer, …, een slechte combinatie … het frustreert na zo’n ritje, dat je niet ff lekker hebt kunnen rijden. Heb afgelopen jaar ook zo’n deceptie dag gehad. Tip: De eerstvolgende droge dag alsnog een lekker rondje gaan rijden. :first:

je lijkt niet super enthousiast zoals de meesten met een nieuwe aanwinst. toch gefeliciteerd !
            ik hoop dat het vandaag opklaart, ook voor je eigen mindset (en om foto’s te kunnen posten op PFB)

Wim

Ik en de rest ook wel denk ik zijn benieuwd, dus foto’s graag. 😉

En veel geluk en plezier met de nieuwe aanwinst. :up:

Wagen vandaag Roosendaal in hondenweer opgehaald .
                Foto’s volgen .
                Hopelijk ook mijn goesting na de figuurlijke koude douche.
                Enfin , na regen komt zonneschijn , niet ?

Gevonden !

Sorry maar de verkoper noemt Willem.

Gr 991

XXX

Johan, ik ken die van de Jacques, die is in orde hé en ik woon in de buurt.
                      Grondige kennis?
                      Hmm eerder redelijk.
                      Tijd? wil ik altijd zien of”t past, zeker voor een mede forumlid :drink:

Hallo
                        Woont er soms één van de forumleden met grondige kennis van 911 SC en de tijd om een auto te zien in de buurt van Wijnegem?

Dat klinkt als een project in wording… Ik ben benieuwd! Succes met de zoektocht. 😉

na reflectie en het opvolgen van goede/gezonde raad ga ik mijn zoekgebied limiteren tot Targa’s en Cabrio’s 3.0 en 3.2.
                            om aan onze kleur-wensen te voldoen is een respray voorzien , ook de kleur en staat van de binnenbekleding is van secundair belang .
                            wel van belang , roestvrij en technisch in orde .

een gepassioneerde koele-lucht-zoeker.

Eigenlijk wel daar ik de laatste 6 maand steeds met de zelfde rij .
                              Moeilijk dilemma tot hiertoe heb ik ze nog niet op internet geplaatst.
                              Komt er misschien wel eens van

XXX

Precies of de Jacques heeft er eentje te veel … :engeltje:

maakt niet uit welke uitvoering , kwaliteit wel , maar gek ben ik natuurlijk ook niet ( alhoewel….Porsche-koorts is erg aanstekelijk)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.