911 conversie naar 993 gt2

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen 911 conversie naar 993 gt2

• Maker
    Discussie
  • is het eigenlijk mogelijk om een 911 om te bouwen tot een 993 gt2 ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • De aerokit duwt de waarde van een 996 nog iets meer in de positieve richting maar als je met echte namaakkits gaat werken in goedkoop polyester dan begrijp je zelf ook dat die waarde alleen maar kan dalen hé, zelf heb ik geen ervaring met dergelijke recente wagens.
      Ik weet enkel dat een wagen met aerokit gegeerder is dan een standaard.

Anoniem

Mannen,

enig iemand ervaring met de originele aero kit van porsche voor een 996 ?

Ik vind die wel tof maar geen idee van prijs. Al de andere kitten vind ik persoonlijk wat te opvallend. Ik zou mijn carrera 2 een wat sportiever look willen geven zonder een getunede bak te worden. Een porsche heeft klasse dus houden zo.
        Is het ook niet zo dat indien men bij originel Porsche onderdelen blijft de prijs bij wederverkoop niet teveel onder druk gezet worden.
        Kan mij inbeelden dat een Porsche met wat plastiek spul erop duidelijk minder gaat dan een proper model.
        Alternatieven zijn welkom natuurlijk.

als je de stukken nieuw gaat kopen ben je veel tot zeer veel geld kwijt,
          ik heb diverse adressen en prijzen, de originele gt2 achterklep met alu vleugel kost op vele plaatsen bv 3000 euro niet gelakt uiteraard.
          stuur me maar een mail peter als je meer info wil.
          ik heb nog een deel onderdelen liggen en weet er ook nog liggen.

enig idee wat zo een conversie ( enkel body ) kost ?

dat is idd perfekt mogelijk !
              meer info nodig ? pm me maar of stel de vragen hier op t forum.
              je kan ook even piepen op http://users.pandora.be/david.claes2/restauratie.html

Is die van onze Forumbaas geen 911 conversie naar 993 GT2

Anoniem

Van zweeden in Nederland heeft een 964 staan die omgebouwd is naar 993 model, dus zal je een 911 ook kunnen ombouwen naar 993 (gt2).
                  Kijk eens op z’n site, het is een paarse (amethist).

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.