911 G model met ingebouwde mistlichten? Kan dit?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 G model met ingebouwde mistlichten? Kan dit?

• Maker
    Discussie

• XXX

Ben net wat aan’t snorren geweest in de topics en dan zo bij Dekens eens gaan kijken bij het aanbod. Leuke Targa, Turbo breed en met – naar het lijkt – een reflector achteraan met ingebouwde mistlampen…
      Is dit een origineel stuk of kan ik mijn ’84er van zulk stuk voorzien zodat die verdomds lelijke mistlamp er onderuit kan?
      Alvast bedankt voor de tips :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • Keukengeheim!

Maar, heeft een early P 3.2 geen TWEE achteruitrijlichten…

😉 😈 😉

0

ik zou denken achter je band een reeks LEDjes van de juiste sterkte,
          geen probleem met warmte
          voeding lag er al, dus met weerstanden perfect op niveau te brengen,

het enige wat ik vermoed is dat ze op de keuring (als ze het zien) wel eens moeilijkzouden kunnen doen wegens geen E-keuring…

maar met LEDjes spaar je de spiegel en fitting uit…

alle ‘t is maar een vermoeden hee 🙂

0
          XXX

Ik vermoed dat je dan enkel de mistlichten in de bestaande band inbouwt?
            Dus geen slijpen in de carroserie maar in de kunststoffen reflector aan de binnenzijde?
            Nu heb je me benieuwd gemaakt natuurlijk… :engeltje:

0

Kan ook zonder slijpwerk en met behoud van de originele reflektorband.

Jack-in-the-box kan dat zo fiksen.

:first: 😉 :first:

0

Ik had het ook in mijn Targa van ’84
                Ziet er idd stukken beter uit , maar kan enkel met slijpwerk .

0
                Anoniem

In mijn ’86 turbo heb ik ze ook geplaatst.
                  Vind dit mooier dan de opbouw mistlamp.

0
                  XXX

Wim, bedankt.
                    Dus met een beetje gezond verstand en een klein (Dremel) slijpmolentje zeer voorzichtig te werk gaan en hopla…
                    Dus nu nog zien dat ik met het juiste bod de juiste reflector koop.

Groeten :relaxman:

0
                    Wim

Klopt je hebt gelijk, past net niet.

0

[quote=”cabrio wim” post=92459]Kan ik jullie gelijk uit de droom helpen, dit past net zonder slijp en aanpaswerk.
                        Er hoeft niet gespoten te worden als je secuur werkt, want dan valt het weer achter de balk met mistlampen.
                        Enig lichtpuntje, bedrading ligt al klaar bij linker achterlicht.[/quote]

Wim, ik lees je tekst en heb het gevoel dat er iets niet klopt.

Als je net zou vervangen door niet klopt het gevoel wel… Of versta ik het niet goed

0
                        XXX

Thanks Bladerunner voor de zoektocht, ben op ongeveer dezelfde uitgekomen.
                          Er zitten kleine verschillen in de Bosch nummers.
                          Met al deze tips en Wim zijn bevestiging kan ik vol vertrouwen gaan bieden 🙂
                          Merci hé :relaxman:

0
                          Wim

Kan ik jullie gelijk uit de droom helpen, dit past niet zonder slijp en aanpaswerk.
                            Er hoeft niet gespoten te worden als je secuur werkt, want dan valt het weer achter de balk met mistlampen.
                            Enig lichtpuntje, bedrading ligt al klaar bij linker achterlicht.

0

vind dit wel zeer mooi wel de afwerking eens van dicht bij bezien
                              maar dit vind ik veel beter dan zo een mistlicht die er na gemonteerd uitziet

0

Even van Kessel bellen.

0
                                  XXX

Hmm, dan moet ik op zoek naar dit leuke onderdeel.
                                    Hopelijk kan ik er eentje op de kop tikken op e-bay of zo.
                                    Dan zien of ik het er wel op krijg natuurlijk, sommige klipsen kunnen koppig zijn :engeltje:
                                    Bedankt voor de info :relaxman:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.