911 G – motor verse lucht ventilatie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 G – motor verse lucht ventilatie

• Maker
    Discussie

• XXX

Ben op zoek naar de motor om frisse lucht binnen te krijgen.
      Gisteren tijdens LTP Rotterdam (in de gietende regen) mijn motor van mijn ventilator opgesmoord…
      Dus, ramen vooraan ontwasemen, NOT 🙁
      Dan maar tijdens het 2de deel recht naar huis gereden en om de minuut de wasem wegwrijven op de voorruit, ronduit gevaarlijk.

Ben n u naarstig op zoek naar de motor met schoep om in te bouwen want donderdag gaat het richting Toscane en heb ik dit graag in orde.
      Moest je een tip hebben, graag :respect2:

Even duidelijk maken over wat het gaat;µ
      Hier zat het:

freshairblower9112.jpg

Dit zoek ik:

freshairblower9113.jpg

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
      • als de koperplaatjes van het anker nog niet te hard ingebrand zijn, dan is zo’n motortje met nieuwe koolborsteltjes perfect te genezen.
        en idd de metalen hulzen/connector/veer van de koolborstels maken een hels lawaai tegen het koper op de as.
        gewoon naar een winkel stappen waar ze onderdelen voor bosch boormachines en dergelijke verkopen. die paar euros is echt het proberen waard.

Wim

Als de koolborstels op zijn krijg je ook dat schril geluid en vonkjes binnenin, want draait metaal van ex koolborstel op de as. 💡

Dus kijk even goed na, want veel lager zit daar niet in, wel busjes. 😉

XXX

Ah, ok Wim. De mijne ruikte verschrikkelijk gisteren en lijkt me dood… voorheen maakte hij al een schril geluid en dat kwam niet van koolborsteltjes, eerder lagers.

Wim

Ik heb net de laatste verkocht. :bounce:

Reviseer deze normaal, en is niet veel werk.
              Ik weet niet hoever die van jou heen is, maar anders nieuwe koolborstels doen soms al wonderen.

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.