- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
20 oktober 2007 om 05:14
Hallo allemaal,
Ik ga eindelijk beginnen zoeken naar m’n eerste Porsche, na toch zo’n slordige 26 jaar wachten. Ik durf zelf op een forum als dit zeggen dat ik één van de grootste Porsche freaks ben 😉
Het probleem is dat Porsche zoveel interessant dingen heeft gemaakt dat ik een hele lijst heb voor m’n budget tot 30.000 Euro. Tiptronic is zeker out en het is een tweede wagen:
* Perfecte 911 Carrera 3.2 Coupé (puur maar dan heb je misschien schrik om er veel mee te rijden om ‘m zo te houden)
* Zeer goede 964 Carrera 2 Coupé (misschien meest realistische keuze)
* OK 993 Carrera 2 Coupé (dit is misschien mijn nummer 1 maar misschien niet zo makkelijk met m’n budget)
* 930 Coupé (moeilijk te vinden en wat met onderhoud?)
* Boxster S (liefst met de glazen achterruit maar uiteindelijk gaat m’n hart toch naar een 911)
* 968 CS (omdat ik van het lightweight thema houd, maar het is geen 911 wat me vooral aan het motorgeluid stoort)
* 911 CS (om voort te gaan op de vorige maar deze zijn buiten mijn budget denk ik…)Een outsider is, vandaar de titel, een 911 geïnspireerd op de oude modellen, type R, RS, RSR, S/T, … Daar herinner ik me een artikel in 911&Porsche World over een garage in het Antwerpse die SC’s of 3.2’s ombouwde naar iets in de aard van wat ik wil. De wagens in de foto’s zagen er top uit. Het probleem was dat er geen contactgegevens waren behalve een nummer in de UK… Weten jullie over wie het gaat? Ik zou graag daar eens gaan praten of er iets mogelijk is met mijn budget.
Alle commentaar is welkom uiteraard. Met vriendelijk groeten,
Frederic
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.