911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 226)
    • het is weer even geleden maar dat heeft alles te maken met de voor ophanging:

IMG_0322.jpg

nu is het wachten op de rest en alles terug monteren

Mooi werk, ik zou toch ook opletten met de constructie.

Goed bezig blijkbaar, maar onder zo’n constructie zou’k niet graag onder gaan liggen.

mooi topic.succes met de werken!

tnx voor de tip! dat wordt een tripje holland volgende week.

Een dik jaar geleden zo een dwarsbalk in goeie staat meegenomen van bij Van Kessel voor 65 euro 😉

goe bezig :up:

@ yellow submarine: ik behandel de plaatjes en delen aan de binnenkant met tectyl alvorens het dicht te lassen.

hier even een kleine update, voorste onderstel er onderuit!
                    heeft er misschien iemand een dwarsbalk op overschot (foto 2) deze is ook krom :bounce:

IMG_0285.jpg

alles uiteen gehaald
                    IMG_0292kopie.jpg

Goe bezig het eindresultaat zal mooi zijn mooie kleur trouwens :up:

[quote=”Harley G” post=191514]Ik zou willen dat ik dat ook allemaal kon! 😳 :up:[/quote]

Gij kunt da als ge da probeert :applaus:

Yes we can :hail:

en nu een gelukkig 2015, ook aan iedere *porsche -forumer

Ik zou willen dat ik dat ook allemaal kon! 😳 :up:

Dat ziet er veel appetijtelijker uit dan op de eerste foto’s!

Vraagje: hoe weet je nu dat er langs de andere kant van het metaal geen roest is? Ik bedoel daar in de buurt van de voorruit, daar kan je van binnen toch niet aan?

:up:

Wim

Goe bezig manneke. 😉 :up:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.