911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie
  • Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
    • IMG_0164.jpg
15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 226)
    • rechterhoek zelfde

beetje wratten
      IMG_0270_2014-12-31.jpg

IMG_0271.jpg

IMG_0273.jpg

IMG_0274.jpg

de gas van den halfautomaat was uiteraard op dus maar aan de achterkant begonnen:

IMG_0277.jpg

dezer dagen niet stil gezeten:

IMG_0206.jpg
        linkerkant vertint
        IMG_0210.jpg
        linkerkant in tectyl gezet
        IMG_0239.jpg
        hier was ie ook slecht
        IMG_0246.jpg
        linkerhoek vertint
        IMG_0265.jpg
        linkerhoek in tectyl gezet
        IMG_0266.jpg
        klaar!
        IMG_0268.jpg

Attachments:
        • IMG_0270.jpg

Tnx voor de reactie’s!

@Gette
          : het zal zeker geen backdate worden of polyester opbouwtroep. maar volledig orgineel!

@Cabrio
          Wim: zeker iets voor natekijken dat achterwiel! bedankt voor de tip!

hier even een update van een dagje verlof:

IMG_0192.jpg

gelukkig heb ik wat plaatwerk liggen dat ik niet meer gebruik :happydance:

IMG_0193.jpg

IMG_0194.jpg

IMG_0197.jpg

IMG_0198.jpg

IMG_0200.jpg

Daar is de roestduivel weer 🙄
            Succes met de werken, ideaal moment nu met de donkere dagen en GEEN backdate he !!

Succes Duzze, komt goed.
              Deze mooie 911 verdient dat :first:

eentje om te volgen se… succes.

Sterkte, succes en wauw wat een knaller (als ie klaar is)
                  Eerst denkt iedereen auch…. Dan mmmmm, nice maar veel werk….. Dan cool zie ik wel zitten…..dan oh boy I like….. Dan waar is da rond punt, ik ga een ritje doen met de mijne :coolness:

Wim

Hans, het enige wat wij nog hebben is deze link, dus maar een beknopte weergaven van de werkelijke werken.

http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/afgeronde/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=23&cHash=81214e8e58eb2ca3385d51db5981d4a3#c1

Maar we blijven nu on topic in Duzze zijn draadje.
                    Heeft hij in geval punten waar hij op moet letten. 💡

je hebt hier ook een supporter gewonnen, ik zal deze draad zeker volgen :respekt:

Wim, je hebt nog zo”n draadje he?? 😉 Ik ben het hier in ieder geval kwijt (nadat forum vernieuwd werd).Moest het lukken mag je het gerust terug plaatsen! Nog steeds geen seconde spijt van de herstellingswerken!

Wim

Duzze, ik weet niet of het aan de foto ligt, maar staat je achterwiel ook uit het lood of is dit bedrog.

Ik weet uit ervaring dat ik een kleiner tikje op mijn achterwiel gehad kreeg, maar de arm wel krom was.

Ik doel op deze foto van mijn Porsche.

Was gewoon iemand zachtjes tegen gereden met wat plaatwerk schade aan deur en spatbord, maar arm was wel krom. 😕
                          En toen we gingen demonteren wil je niet weten wat we tegen kwamen :happy: :happy: :happy:

Wil het zien waar de verborgen plekken zitten bij Porsche, moet je dit deze link maar even openen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=BSH7ZYWV#UGIMLIXB

Herkenbaar.. :engeltje: Succes met de herstellingswerken!

Zeker volgen :happydance:

The Duzze, er zijn er die er na een slippertje veel beter uit zien dan de deze!! (ik spreek niet uit eigen ervaring – mijn vrouw leest mee :engeltje: :engeltje: :engeltje: )

Veel goede moed en je kan nu een en ander nog grondiger aanpakken en de *porsche zal nadien nog beter zijn. Ik heb zonet een abonnement genomen op dit topic!

de routex en silicone verwijderd (wat een kutjob!)
                                  en ja hoor hij heeft roest!

IMG_0164_2014-11-06.jpg

IMG_0165.jpg

IMG_0166.jpg

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 226)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.