911 S vipergruen project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 S vipergruen project

• Maker
    Discussie

• guy nuyts
    Deelnemer

Na de schuiver die ik een 3weken geleden gemaakt heb. Heb ik besloten de Porsche deze winter volledig terug naar zijn oude glorie te brengen(nu we toch bezig zijn 🙄 ). Ik zal hier de foto’s van het verloop van het project posten. Let niet op de achtergrond, ik werk (buiten de *porsche ) voornamelijk aan boten.

IMG_0122_2014-11-06.jpg

IMG_0128_2014-11-06.jpg

ben er maar dadelijk in gevlogen:

IMG_0140.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0151.jpg

Attachments:
      • IMG_0164.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 226)
      • Mooie upgrade, bijna te jammer om achter de velgen te verstoppen :up:

@tgeert: ik ga hoop ook dat de velgen tegen de 20ste volledig klaar zijn, het kriebelt om er eindelijk km’s op te zetten!

two down two to go!

IMG_1285(Small).JPG

IMG_1286(Small).JPG

Hopelijk zijn je velgen volgende week klaar en de remmen gemonteerd.

Dan kunnen we deze groene ‘bjoetie’ zien en horen op de forumdrink/rondrit te Alken.

het groene gif heeft je flink te pakken. maar toch liever geen anti-serum toedienen. gewoon zalig !!

effe een update:
                de velgen zijn volgende week normaal klaar!
                en vandaag nieuwe goodies geleverd :happydance:

IMG_1282(Small).JPG

tnx voor de reacties!

@ken
                  : ik zal ze binnen dit en 3 weken terug hebben.

even een vraagje aan de kenners: hebben jullie eenige ervaring met remschijven in onderstaande link?
                  ik vond dat hij niet zo degelijk stopte desondaks de nieuwe blokken.
                  De remschijven zijn eigenlijk zeer hard gegolfd zodus vervangen die handel!
                  en die kottekesremschijven zijn toch zo mooi voor naar te zien :coolness:

http://www.design911.co.uk/fu/prod13096/Brake-Disc-Rotor-SPORTS-Front-and-Rear-Porsche-911—930-Turbo/

Beter hier dan in dat andere Draadje! 😉

als je de wielkassen zou dichtlassen dan krijg je zoiets als dit:

images.jpg

:happy:

heb het project van A tot Z gevolgd en heb meerdere malen mijn diep respect van je kunnen bewierookt, ik vind je bak graaf, wat als een tegenslag begon eindigt in een weergaloze demonstratie van hoe het kan, of beter, moet.

goeie diefstalvertragende ingreep :popcorn:

ken

Ff draadje verder gelezen
                            :applaus: :respekt:

Wanneer heb je ze terug de velgen?

even een update:
                              De velgen zijn momenteel weg voor restauratie,
                              wat ziet hij er treurig uit zo zonder velgen :think:

IMG_1281(Small).JPG

dikke congrats! very nice indeed!!

dikke congrats! very nice indeed!!

congrats. prachtig resultaat. :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 226)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.