Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › 911 SC
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 12 maanden geleden door Mikey.
-
Hallo Iedereen,
Eindelijk na lang zoeken trotse eigenaar van een 911 SC Targa BJ1984.
Er zijn nog een paar kleine oplapwerkjes aan maar verder qua techniek is hij dik in orde.
Hebben jullie info of advies van iemand die een auto kan herspuiten.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.Mvg Kurt
herspuiten is een verhaal dat alle kanten uit kan.
Uiteraard ga je er voor 2000 euro vinden, en het zal maar meh zijn.je kan er voor 5 vinden die ok zijn 10 die ok zijn .. en je kan nog gekker doen ook.
De vraag is in eerste instantie wat heb je nu, en wat is er nodig.
Hey Vandamme,
Merci voor je antwoord!
Het is enkel 2 kleine roestplekjes die hersteld moeten worden.
Ken jij toevallig niemand inde regio Brugge kuststreek?Mvg kurt
Welkom Kurt!
Natuurlijk zijn we allemaal gek van foto’s… :think:Nu, een 1984 SC is een rare benaming.
Tot 1983 was het SC met een 3.0 motor
Vanaf november 1983 werd het een Carrera met 3.2 motor.Mijn Targa is een 1984 vandaar dat ik de grens goed ken.
Spuitwerk, velen van ons hebben Timo van CCR (ook forumsponsor) zijn werk al gezien.
Dat is gewoon Top Class :up: :up: :up:
Je kan de restauratie met hem bespreken. Hoe ver je wil gaan, advies krijgen, zelf demonteren en monteren…
Ik heb mijn Targa eerst hier in Antwerpen laten oplassen en spuiten en pas later CCR leren kennen, tot mijn grote spijt.Succes
[quote=”kurt1970″ post=278948]
Het is enkel 2 kleine roestplekjes die hersteld moeten worden.[/quote]
Ik had ook ooit een SC targa van 1982 (motor 3,0 met 204 pk) die “alleen een nieuw interieurtje” nodig had. Nou, dat viel achteraf gezien zwaar tegen. Ik kende er gewoon niets van dus was ik een makkelijk slachtoffer. Dus ik hoop voor jou dat het niet meer is dan een roestplekje.
Voor de rest: dit model rijdt alsof het een handschoen is die je aan hebt en die precies en direct reageert op elke input van jezelf: bijzonder fijn! Proficiat.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.