911 SC van de voormalige rijkswacht …

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 911 SC van de voormalige rijkswacht …

• Maker
    Discussie

• frans
    Deelnemer

Hé jongens,

Ik vroeg me af of jullie weten wat er gebeurd is met de porsches 911 die in de jaren ’70 aan de toenmalige rijkswacht toebehoorden.

Mijn zoon heeft grondig naar de porsche van mijn kameraad gekeken en naast het serieuze mankement aan de remmen en remleidingen heeft hij ook nog een sterk vermoeden dat dit een voormalige rijkswacht porsche betreft…

Er zijn nogal wat sporen van oranje terug te vinden op gekende plaatsen … :mrgreen:

Vermoedelijk gaat het hier om een exemplaar met een paar miljard km…

Heeft iemand daar meer info over ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
      • [quote=”Peter_Targa_84″ post=115655][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Rijkswacht_zps04fcd8b7.png[/IMG][/quote]

Twee 11jes, een 928 en wat is die 4de? Ligt bij zo’n palletenkar de motor ook vanachter of is dat een transaxle? :sarcastisch 😆

[quote=”snoer 964″ post=115897]Klopt Funny en Jol178 ik ben nog in Gent bij hem geweest in het winter circus ,Niet normaal wat daar allemaal stond ! :respect2:[/quote]

klopt, altijd in Gent gezeten: het circus naast de vooruit. is nu mijn buurman :mrgreen:
          is wel niet meneer Mahy maar de zoon, ongelooflijk wat die heeft staan, gerestaureerd en niet.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=115655]Oef Wim, ik dacht dat’t tegen mij was 😳

Heb nog een stukje uit een foto kunnen knippen, had beloofd niets van de pics te publiceren maar een hoekje moet kunnen, teaser…

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Rijkswacht_zps04fcd8b7.png[/IMG][/quote]

Deze heb ik ook al mogen bewonderen.

Klopt Funny en Jol178 ik ben nog in Gent bij hem geweest in het winter circus ,Niet normaal wat daar allemaal stond ! :respect2:

Mahy is een gentenaar dacht ik Funny.
                en bij mijn weten had hij in Aalter in het loveld een villa waar toch zeker een honderdtal oldtimers stonden…
                Als kind daar een aantal keren mogen gaan rondkijken :relaxman:

@Petertarga ,heb die wagen ook al zien staan en zal niet snel verkocht worden .
                  Snoer Mahy is toch die Gentse verzamelaar zeker of heb ik het mis ?

@Gette: ik ben niet echt geïnteresseerd in de Rijkspolitie Porsches van Nederland. Ik heb er enkele weken geleden trouwens één gevonden in België die te koop staat, maar deze was omgebouwd naar burger voertuig. In Nederland zijn deze Porsches wel populair. Toch bedankt voor de tip.

Wim

Maar die doen ze niet weg, althans de laatste keer ik het vroeg toch niet.

Bij Van Kessel staat er een politie Targa in de garage. Is wel een Nederlandse wagen als ik goed heb kunnen zien…

Wim

@peter, heb Mister X aan de lijn gehad, en verkoopt jammer genoeg zijn Politie Porsche niet.
                          Al staat hij daar nog 2 jaar vertelde hij, zodra hij in de mogelijkheid is gaat hij gerestaureerd worden.

Dus ik zal verder mijn ogen en oren openhouden voor je.

[quote=”peter993″ post=115672]Wie of wat is Mahy? Ik probeer de nog overige RW Porsches nl te lokaliseren en zo kan ik er misschien eentje aan mijn lijstje toevoegen. Mvg Peter993[/quote]
                            Tik Mahy eens in op google en je zal wel 1 en ander vinden over deze Belgische verzamelaar van oldtimers .Heeft denk ik de grootste verzameling van europa .Succes

Wim

@Peter993, ik heb de persoon gebeld van de rijkspolitie Porsche, maar kreeg de voicemail.
                              Heb mijn bericht ingesproken, dus even afwachten nu.

Verder contact gaat dan via PM.

XXX

Peter, dat stukje rijkswacht Porsche op de kleine foto, die staat in een verzameling en is tot in de puntjes gerestaureerd. Zelfs de deurstickers zitten erop. Die komt niet direct te koop vrees ik en moest dat ooit zijn dan zal het prijzig zijn…

Misschien beter een Targa ombouwen??? :engeltje:

Wie of wat is Mahy? Ik probeer de nog overige RW Porsches nl te lokaliseren en zo kan ik er misschien eentje aan mijn lijstje toevoegen. Mvg Peter993

Ja, ik heb interesse. Ik zou het op prijs stellen mocht je voor mij vragen wat de huidige eigenaar er mee zal doen. Als hij hem nog verkoopt kan ik via u misschien in contact komen met hem. Dank bij voorbaat.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.