911 spatbord

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 spatbord

• Maker
    Discussie
  • beste,

Wij rijden met een porsche 911 targa van 1980,ik heb een klein accidentje gehad en hierdoor ben ik op zoek naar:

een spatbord links voor, en een koplamp recht voor alsook de sierring over het chroom v/d lamp..

graag uw hulp..

mvg maxim

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • het spuiten kost mij 80 euro. bij een vriend die dit mee in de spuitcabine steekt op zijn werk dus dat valt mee

Wim

Zou ik niet op rekenen met wat je nodig hebt.
        En zal waarschijnlijk ook nog gespoten moeten worden 💡

met andere woorden:

voor minder dan 300 euro kom ik er niet vanaf?

FG Porsche is zeker een aanrader, heeft veel rechts gestuurde voertuigen. Ff opletten met een koplamp dan.

J

Hangt af van waar je bent.
              Van kessel heeft misschien ook wat je zoekt.

Ik kan je uit ervaring ook fg porsche aanraden, maar kwaliteit kost idd geld.

Wim

Nee is geen shop, maar een garage en gebruikte onderdelen handelaar.
                  Zo zijn er verschillende en staan vernoemd in een lijst bij naslagwerken hier op het forum.

Maar prijs laag houden i.v.m. kwaliteit. 🙄
                  Kwaliteit kost in mijn ogen geld, en voor Porsche bestaan bijna geen koopjes 💡

is dit een shop?
                    want ik zou deaankoop zo laag mogelijk willen houden i.v.m de kwaliteit natuurlijk.

grtz

Beste Maxim,

contacteer FG Porsche eens (Zaffelare)

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.