911 t of 911 gts of..992

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 911 t of 911 gts of..992

• Maker
    Discussie
  • Een beetje raad vragen…
    Een 911 t met heel veel leuke opties (wat raar is aangezien deze eigenlijk juist basic gemaakt is)
    Persoonlijk denk ik dat met mijn weinige km’s (minder dan 5000km/jaar, ik rij dagelijks met andere wagen) icm met het type 911 t wel eens heel waardevast zal zijn, beter als Carrera 4 of gts, al is de 911 t wel minder breed achteraan tov de 4s, heeft wel de bredere banden tov de gewone Carrera, staat ook lager en heeft wat ander interieur.
    Qua prijs, scheelt deze niet veel tegen over een GTS, maar er worden er maar zeer weinig van verkocht.
    Anderzijds kan ik ook wachten op de 992, help ! 😯

Attachments:
    • iris.jpg
    • iris1.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Super! :drink:

Trouwens blij van die achterruit. Vind ik maar moslim, die donkere ruiten. Of heb je ook wat te verbergen? :popcorn:

Goede keuze. Ik kijk er naar uit om die op een meeting eens in het echt te zien !

:applaus: :applaus: :applaus:

Dat zal wel meevallen.
            Wegens productiestop bij Porsche is er enkel nog verkoop uit stock mogelijk en 911T zijn er echt niet veel meer en wordt ook niet meer gemaakt.
            Deze wordt binnen 3 weken geleverd.
            Straf is dat mijn persoonlijke configuratie voor 99% beschikbaar was, op de privacy achterruit na.

[quote=”M E” post=267037]Een beetje raad vragen…

Anderzijds kan ik ook wachten op de 992, help ! :shock:[/quote]

Gefeliciteerd! mooie keuze een 991T. :driver:
              Wachten blijft lastig haha

:up: :up:

:applaus: :applaus: :applaus:

De kogel is door de kerk.
                    Ik heb een 911 T gekocht :-).

Attachments:
                    • porsche1.jpg
                    • porsche2.jpg

Alles kan afhankelijk van hoeveel geld je er wil tegenaan gooien, of hoeveel wetten je wil overtreden, of hoeveel risico’s je wil nemen.
                      Maar onder “normale” omstandigheden kan het inderdaad niet neen.

Ik hecht wel belang aan de 2 zitplaatsen achterin, bij een GT3 kan dit niet dacht ik…?

Prima idee. Zelfs bij de PZ beginnen de 991 GT3 aan 120k: Gebrauchtwagensuche

Meest waardevast zal volgens mij een 991 T zijn. Een GTS zal in waarde zakken. Een 992 zal zeker het eerste jaar na aankoop serieus in waarde zakken. Waarom eens niet uitkijken naar een jonge tweedehands 991 GT3? Als je toch naar prijzen van 150.000 euro gaat.

Ne gewone 992 zal toch zeker geen meerwaarde bieden na 4jaar denk ik :wtf: :wtf: :wtf:

Neen, maar de Spyder wel.

Edit: het model zal Speedster heten.

Is de productie van de carrera T gelimiteerd?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.