911 t of 911 gts of..992

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 911 t of 911 gts of..992

• Maker
    Discussie

• Mertens
    Deelnemer

Een beetje raad vragen…
      Een 911 t met heel veel leuke opties (wat raar is aangezien deze eigenlijk juist basic gemaakt is)
      Persoonlijk denk ik dat met mijn weinige km’s (minder dan 5000km/jaar, ik rij dagelijks met andere wagen) icm met het type 911 t wel eens heel waardevast zal zijn, beter als Carrera 4 of gts, al is de 911 t wel minder breed achteraan tov de 4s, heeft wel de bredere banden tov de gewone Carrera, staat ook lager en heeft wat ander interieur.
      Qua prijs, scheelt deze niet veel tegen over een GTS, maar er worden er maar zeer weinig van verkocht.
      Anderzijds kan ik ook wachten op de 992, help ! 😯

Attachments:
      • iris.jpg
      • iris1.jpg
    7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
      • Al jaar en dag uitverkocht

Er komt inderdaad een 911 speedster of Spyder maar met de GT3 motor en die zou 200k gaan kosten heb ik gelezen.

Productie van 1948 stuks.

Wanner er toch geen tijd is om mee te rijden kan men beter wachten op de volgende generatie. EN wellicht in de tussentijd komt Porsche met een uitzwaaimodel van de 991 in een gelimiteerde versie. Zou zeker een overweging dan zijn als investeringsobject.

Serieuze problemen. 🙄

Eigenlijk beide, ik rij echt weinig als zelfstandige met een zaak op 1 km van thuis.
                In totaal met 1 firmawagen (Defender 90 2016) , een BMW 4 en een Porsche 964 minder dan 10000km/ jaar.
                Dan is het meegenomen dat het waardeverlies beperkt blijft, ook omdat ik meestal na ong. 4 jaar van auto wissel.
                Daarom zoek ik een mooie en plezante 911, die het meest waarde behoudt zonder naar de extreme prijzen/modellen te gaan ( budget tot ongeveer 160000€).
                Een dealer/klant zei me zonder dat hij vermoed dat ik er zelf één wil kopen, ofwel koopt m’n de beste een “GTS”, of een plezant specialleke een “911t” waar er weinig van verkocht worden beiden 100% op punt ofwel wacht je op het nieuwe model…

@ME : Het is me niet duidelijk wat je wil. Wil je een auto om mee te rijden, of eentje als speculatief object ?

Ik snap het plaatje niet helemaal. Wil je er één bestellen of staat er één ergens te koop? Als je een zaakje kan doen, zeg ik ja.

De 992 wordt later dit jaar voorgesteld om ergens binnen een jaar te worden geleverd. Als wat je er al van hebt gezien je inderdaad bevalt, zou ik geneigd zijn om te wachten in plaats van een T of GTS te bestellen. Want dan worden die toch pas eind van de zomer geleverd neem ik aan.

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.