911 targa (september 1973) G-serie

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 911 targa (september 1973) G-serie

• Maker
    Discussie
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Ik was van Glabbeek maar nu niet meer 😛

Mijn cabrio kan je daar wel (na de winter) eens zien rondcruizen (of sneller 😉 )

0

Heb al heel wat Porsche’s gehad maar nog nooit een 356 en ook geen gele 911. Dus zoals Koen al zei, zeker ik niet.

Ik heb nu nog de auto welke ook mijn username is hier.

0

Neen , die heeft hij niet 🙄 😉

0

[quote=”993S”:1dxsr56y]Ik ben van Kortenaken, das ook vlakbij 8) [/quote]

jij hevt toevalig geen 356 of een gele 911 die zie ik wel vaak in hoelede rond bollen

0

Ik ben van Kortenaken, das ook vlakbij 8)

0

😀 D wie is wil komen kijken mag altijd eens afkomen hoor 8) en in de zomer zal je mij of mijn moeder wel eens met de porsche kunnen spotten

grtzz

0

De 2.7 heeft de porsche zetels die ook dikwijls in kevers verbouwd worden.
                  Als ik me niet vergis meen ik ergens een foto van uw interieur hier gezien te hebben op het forum. En dat leek me correct voor MY1974.

Er zijn hier nog mensen van Glabbeek, ikzelf ben van Diest, ben benieuwd of ik u eens tegenkom met de Porsche.

0

Ik ben van glabeek (vlaams brabant) dat is gelegen net tussen tienen en diest 😀 oops: keer is iets anders als oude vw’s te verbouwen

😀 nu nog wat fotomateriaal dat ik weet achter welke onderdelen ik moet beginnen te zoeken

grtzz

0

Is zeker te doen. 😀

Leve de terugbouwprojecten!!! 😀 8)
                      Doen!

0

Wij hier vinden uw laatste idee totaal NIET zo zotjes.

Doen, en ervan genieten, tijdens en erna.

Waar ben je woonachtig?

😆 😈 😆

0

Thnx mannen voor de positieve comments,ik zit nu een beetje met het zotte idee voor hem echt volledig origineel te zetten dus het juiste interieur erin,achter spoiler er af,een ander dashbord kan iemand me er wat mee helpen ???

0

[quote=”Eurostyle”:zoh0tg52]ik hem beter ga houden want mensen snappen meestal niet wat voor werk allemaal in deze wagen gekropen is[/quote]

Goed dat je hem wilt houden. Het probleem is dat zelfs mensen die weten wat voor werk in de auto is gekropen nog niet zullen willen geven wat jij in gedachten hebt. Dat ligt aan een heel aantal kleine dingen maar die nekken de waarde van die auto. T’is spijtig maar is wel zo.
                            Dus zoals gezegd, genieten maar, kost toch zo goed als niets om op de baan te brengen. En wie weet kom je na verloop van tijd iemand tegen die hem het van het vindt.

0
                            Wim

Ik denk wel dat ik weet hoeveel werk erin zit. 💡 😉

0

😀 ja het is wel een tijdje geleden maar is ook alleen maar in de zomer mee gereden en heeft altijd binnengestaan dus is nog altijd in dezelfde staat als toen en wat betreft de verkoop denk idd dat ik hem ook beter ga houden want mensen snappen meestal niet wat voor werk allemaal in deze wagen gekropen is

0

Dus iets minder dan 15 jaar geleden. Das toch al een poosje niet ?
                                  Echt, doe u zelf een plezier en hou hem. Je gaat ‘ambentant’ worden van de mensen die komen kijken en je dan 10.000 euro of zo voorstellen.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.