Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › 911 Turbo 996 of GT3 996
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 4 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
21 september 2010 om 23:03
Hallo,
Ik ben aan het uitkijken voor een 911 Turbo 996 of GT3 996.
Is er iemand die mij tips wilt geven? Waar moet ik op letten bij aankop van een 2de hands Porsche?
Ik twijfel nog tussen bovenstaande 2 modellen. De GT3 is natuurlijk het sportiefste maar ik heb absoluut nog geen ervaring met Porsche dus misschien is een GT3 geen evidente keuze.
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt,
Brecht -
MakerDiscussie
-
Alles valt of staat met het onderhoud, dus zorg gewoon dat dit goed gedocumenteerd is. Er zijn hier heel wat leden die met oudere wagens rijden zonder problemen. Met recentere wagens kan je even goed problemen hebben.
Bedankt voor alle reacties!
Nog een vraagje, is het riscant om een 2de hands porsche aan te kopen van ongeveer 10 jaar oud of zou ik beter uitkijken naar een minder oud model?
Uiteraard zijn de km belangrijk maar een Porsche van 10 jaar oud met “slechts” 50.000 km is en blijft een wagen van 10 jaar, niet?ge zou me moeten zien rijden hier aan de kust 😉
dat zijn andere snelheden dan in de limburg
het is hier nog zo bergachtig niet (drempels)en weet de vogelkooitjes beter staan
veel opener vlaktes en minder bebouwing dus ideaal voor mijn RS
Ik ben volledig akkoord met de Mich maar ik weet wel dat een GT3 verslavend werkt rijplezier met hopen maar je moet weten wat waar wanneer je kan profiteren van de capaciteiten van de GT3
comfort en snelheid=turbo
rijplezier en sportiviteit =GT3(rs)brunogt3rsgen2 schrijft:
oei eerste porsche GT3RS en ik leef nog 😆
ne gt3 natuurlijk 😉Gij zijt ne rustige chaffeur 😉