911 Turbo-look

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 911 Turbo-look

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik was lang eigenaar van een 911 turbo-look van 75, de porsche was uiterlijk wel goed in orde maar de techniek kon zeker wat aandacht verdragen. Ik stond voor de keuze hem te verkopen of te restaureren, ik heb gekozen hem te verkopen. Nooit gedacht dat dit snel zou gaan was de porsche op een paar dagen verkocht. Nu had ik gedacht een 993 te kopen maar de aankoopkost is toch wat hoog. Ik ben daarom opnieuw op zoek naar een 911 turbo-look van ca 25 jaar oud.

Als iemand eentje te koop weet, er mag wat werk aan zijn graag info via dit forum.

In bijlage een foto van mijn oude porsche

Bedankt,

Rudporsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Proficiat! Een 993 staat ook nog op mijn verlanglijstje 🙂

Veel plezier ermee

De motor van de 964 leek mij wel in orde, maar ik had een raar gevoel, kan het niet uitleggen maar het was zo.

De uitbouw was denk ik polyester, leid dit af uit hier en daar een klein barstje.

HAllo is een vraag die 964 turbolook van in wommelgem was niet de moeite dan ? Het kan zijn dat die terug te koop komt staan maar dat is niet zeker. Weet je nog dat de uitbouw in polyester was ? En wat beviel je dan niet aan de auto ? GRoetjes

Hallo,

Zoek net hetzelfde: 25 jaar oud (de centjes…) maar dan nog liefst een Targa.
            Ik zit al dagen verschillende sites af te schuimen, doch het aanbod is zo divers en groot dat ik door het bos de bomen niet zie.
            Waar moet ik beginnen???

proficiat!

Hallo,

Heb een nieuwe bericht gestart onder de naam 993 Rudporsche, dus bij deze u daar aanklikken.

Rudporsche

Anoniem

Proficiat [IMG]http://i55.tinypic.com/vzg6kg.gif[/IMG]

Toch niet overhaast gekocht hoop ik? (uit bezorgdheid hoor)
                  “zjust een bitje gaze bievullen”… is mij een 3 tal weken ook gezegd (Vito), je kan het al raden , moet nu al terug een “beetje” bijgevuld worden…volgende week binnen voor een volledige herstelling…EURO 🙁

Ongetwijfeld heb je de wagen aan een grondige onderzoek onderworpen en heb je een prima wagengekocht. Beschrijving en foto’s worden verwacht 😉

Hé leuk. Ik kan niet wachten tot we de foto’s te zien krijgen van je nieuwe aanwinst. Misschien al een voorsmaakje ? Veel plezier ermee.

Proficiat.

En nu hopen dat het enkel het gas en niet (zoals meestal) de pomp die kapot is maar het uitgelegd wordt als het gas .

‘t is zover,

Deze morgen naar brussel gereden en de 993 van 94 getest en goed bevonden.
                        Volgende vrijdag kan ik hem ophalen.
                        Na 2 uur met de brave man te hebben onderhandeld zijn we overeengekomen en heb ik van de vraagprijs zo’n 2000€ kunnen afpingelen.
                        Die kan ik nu gebruiken om kleine afwijkingen inorde te zetten.

De airco moet nieuw gas krijgen, hier en daar een klein krasje laten wegwerken en zeer goed oppoetsen, meer is er niet nodig.

Eindelijk na mij 911 turbolook weer achter het stuur van mij droom.

Groetjes,

Foto:

De zoektocht is zeker zo leuk dan de aanschaf .
                          Eénmaal gekocht is het gedaan wat toch ergens weer jammer is .

Hello,

Ben bij onze vriend in Wommelgem geweest, heb de 964 met turbokontje bekeken.
                            Valt wat tegen, de auto ziet er afgeleefd uit maar de motor loopt wel goed.
                            Het geluid dat uit de pijpjes komt is heel mooi, maar na het bekijken is het toch niet wat ik zoek.

De 993, die ziet er slecht uit, carrosserieschade, dichtingen van de voor en achteruit moeten vervangen worden, heeft vooraan nieuwe lak ook aan de binnenkant, heeft volgens mij een ongeval gehad, de achterkant en de spiegels hebben krassen en schade en moeten zeker een laagje lak krijgen.
                            De binnenkant is afgeleefd, de motor loop maar het geluid geeft aan dat de 230000 km wel duidelijk hun sporen hebben nagelaten.

De brave man heeft zijn prijs laten zakken naar 23000 €, als ge daar de kosten bijtelt om de 993 wat op een degelijk niveau te krijgen moet ge toch rekenen met een bijkomende kost van ca. 10000 €.

ok, voor iemand die handig is en tijd wil stoppen om hem weer op te maken zijn er misschien wel mogelijkheden.

Besluit:geen van beide zijn voor mij, het moet wel gezegd zijn de man is wel eerlijk en zegt hoe het in elkaar zit.

Ik ben ook langs luik gereden, die beste man was niet op de afspraak, dus weer porscheloos naar huis gereden. 🙁

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ik heb er nog eentje gevonden in de buurt van brussel, daar heb ik morgenvroeg een afspraak, dus duimen dat deze in het plaatje past.

Rudporsche

Neen , juist duurder , maar wel de lekker brede kont en turbo ophanging en remmen .

reys schrijft:

Nu je toch ook naar een 993 aan het kijken bent, waarom niet gelijk een 4S

Zijn 4S’en dan zoveel goedkoper?

Anoniem

Luik…ben ik achterdochtig?

Nu je toch ook naar een 993 aan het kijken bent, waarom niet gelijk een 4S? Heb nu direkt geen weet van budget, maar er staan er wel enkele te koop dacht ik.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.