912 project wagen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 912 project wagen

• Maker
    Discussie
  • Voor een vriend me op zoek naar een 912 met werk aan.
    2en voorwaarde: de kas moet hard zijn – GEEN roest, voor de rest mag er gerust nog heel wat werk aan zijn…

Tip via PB of email zijn welkom

alvast bedankt

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Vandaag ook gezien. Te veel werk om hem in orde te brengen voor die prijs…

Toevallig tegengekomen, US, heeft 15 jaar stilgestaan 🙄

Klik hier

Net naar de blauwe gaan kijken. Voor 6000 was het een koopje. voor 9500 niet echt meer.

Woensdag eens bij Stolze gaan kijken… serieuze teleurstelling eigenlijk qua porsches.
          Wel heel leuk om eens rond te lopen. wat daar allemaal binnen staat!

Het zijn ook wagens die in waarde beginnen te stijgen en verkopers weten dat .
            Ik denk rond de 10.000 eur dat de prijs fair is om te restaureren.

Wim

[quote=”Christophe P” post=129768]

Zelfs 3 st
              http://nl.kapaza.be/limburg/porsche-912-e-73185596.htm%5B/quote%5D

Dat is een hoop geld voor een niet originele. 😐

Die blauwe stond zondag te koop bij een particulier voor €6000. was net te laat…

Heb je je al aangemeld op het 912forum in NL? Soms komt er daar al wel eens iets voorbij. Heb je ook een bepaald budget voor ogen?

PB

Remmen van Mush zijn 912 zijn bij mij en klaar om gemonteerd te worden. 😉

Mushroom heeft er nog 1tje …. waarvan de voorremmen gedaan moeten worden … voor hem een heel project, voor juliie wss minder 😉

Wim

Van David was een grijze 912 met extra lamoen op het kofferdeksel.

Was dat ne witte ?

Ik vrees dat ik die gekocht heb via Nicolas Vercammen. Mijn tweede project na de 356 BT6 die nu bij Wim staat voor de carrosserie.

Wim

Laatst stond de Porsche 912 van David (mcKlusky) bij van Kessel nog te koop.

Dus David kan je misschien meer info geven over deze 912.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.