- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 april 2005 om 17:11
hey,
ik heb dus ne 924 van 83 en ik zit met het volgende probleem. ik denk dat ik met vuil in mijn naftbak ofzo zit. de wagen heeft 5 jaar stil gestaan en ik denk daarmee. het zit zo, bij het optrekken hapert hij een secondje ( zowat pruttelen) en dan pas gaat hij door. de ene keer als ik is in hoge toeren ga lost dit vanzelf op, maar soms ook niet en dan moet ik alles vanaf mijn naftfilter open vijzen. ook de injectoren haal ik eraf en blaas ik is goed door en dan kan ik weer wat km’s verder. ongeveer 3-400 km en dan heeft hij het weer. dus denk ik dat dit gewoon vuil is. nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen. ik heb een productje gaan halen die ik bij mijn bezine moet doen maar dit gaat pas binnen een week ofzo als mijn tank bijna leeg is. zijn er nog mogelijkheden. een naftbak uitkuisen zou naar het schijnt niet gaan ( van horen zeggen he) . wat kan ik hier nog aan doen, help mij a.u.b. 😀
mvg
Dieter
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.