924 turbo – 931

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 924 turbo – 931

• Maker
    Discussie
  • Zo bij deze stellen we graag 177 paarden voor die ontsnapt zijn uit een schuur in Duitsland in 1981.
    Ik schrijf graag lange teksten maar hier op dit forum is er vooral vraag naar foto’s.

Attachments:
    • 924turbo2.jpg
    • 924turbo.jpg
7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Ik ben aan het twijfelen om een gepersonaliseerde nummerplaat aan te vragen.
      Zwaar overbodig. maar wel leuk.
      931 of een andere combinatie heb ik al aan gedacht maar het zal waarschijnlijk toch iets creatiever zijn.
      Nee niet de initialen van mun naam.
      Het is iets demonisch en heeft met een Duitse band te zien maar meer vertel ik nog niet, moet nog even checken of die nog beschikbaar is.

Mooi!

Vertroetel haar maar goed en post af en toe eens wat foto’s (groter is welkom :up: )

:up:

Zou wel direct dat lelijke gele ding eraf halen 😉

Nice :applaus:

Voor zover ik op de klein fotokes kan zien 😀

Proficiat!

Jullie hadden het wel al gemerkt, ze is nog een beetje beschaamd om der zijkant te komen.
                  Heeft iets te zien met schoenen die nog aangepast moeten worden.
                  Madam rijdt graag op originele velgen rond, die heb ik al gereserveerd ergens moet er wel nog es om gaan.
                  Ook een tijd terug originele dakdragers op de kop kunnen tikken.
                  Lijkt me es leuk om voor de fun er wat ski’s op te binden.

Madam haar opties?

color P1=alpinewhite
                  interior JB=leatherette brown,Berber-cloth
                  dealer 114=Glöckler,Frankfurt
                  invoice May’81
                  options 058=impact absorbers
                  197=battery 63Ah
                  220=limited slip diff
                  261=electric mirror right
                  288=headlamp washers
                  398=electric mirror drivers side
                  425=rear wiper
                  441=electric antenna,1 speaker in dash,2 rear
                  468=colored windscreen and side windows,windscreen upper part darker
                  533=alarm system
                  573=air conditioner
                  651=power windows

Het interieur is herbekleed door de vorige eigenaar, scheurvrij dashboard.
                  Pakt in lage toeren zeer goed op, onderstel is vernieuwd kleine 10 jaar terug en dat is te merken.
                  Geen stroomverlies, alarm die werkt, enkel de airco doet het niet.
                  En die lsd is wel zeer leuk, geen idee hoe zeldzaam die optie is op een 931.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.