924s

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik weet een 924s staan van 1986. Hij rijdt al een hele tijd niet (nkele jaren), ze denken dat de naftepomp kapot is. Voor de rest enkele scheurtjes in het dashboard en bestuurderszetel. En wat schade aan het spatbord (rechtsvoor)

Mijn vraag is nu, wat mag je nog geven voor zo een auto? misschien kan iemand mij hier helpen?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • idd dat is een pracht wagen echt waar

p.s. doe een bod op die van 911-lover. wie weet hapt hij wel toe en doe je een ferm zaak 😉

sorry he 911-lover. 🙁 wink:

Veel te veel 1500 euro, dta de verkoper eerst ziet dat hij draaid en dan is 1000 al voldoende en draaid hij niet is de max 500 euro

1500, ga dan maar voor die van 911-lover. zelfs als je er 1000 moet voor geven, met die van 911-lover heb je toch wat meer zekerheid vindt ik. naftpomp zelf kan je al voor 125 euro hebben, maar de rest dan. mijn gewonen 924 had ook 5 jaar stil gestaan , en kan je verzekeren, een wagen die stilstaat ziet veel meer af dan eentje dat rijd ze. geloof me maar.

groetjes

Dieter

Het zou voor een projectje zijn. Dus 1 waar ik nog wa kan aan werken. Naar tschijnt is het gewoon de benzinepomp die kapot is en die dus vervangen moet worden. De vraagprijs was 1500 maar da vind ik echt wel teveel..

alvast al bedankt voor de reacties 🙂

S2

[quote=”selen1303″:38hp8slq]Hallo, ik weet een 924s staan van 1986. Hij rijdt al een hele tijd niet (nkele jaren), ze denken dat de naftepomp kapot is. Voor de rest enkele scheurtjes in het dashboard en bestuurderszetel. En wat schade aan het spatbord (rechtsvoor)

Mijn vraag is nu, wat mag je nog geven voor zo een auto? misschien kan iemand mij hier helpen?[/quote]

Voor een niet rijdende auto? (Dus je kan de motor zelfs niet even starten).
                Met schade.
                Ik zou max. 1000 geven. (Waarschijnlijk een pak minder). Zeker niet meer. Hangt af van de km-stand, onderhoudshistorie, ….

Denk dat je met de auto van Koen uiteindelijk een pak goedkoper zal af zijn.

Idd de Koen heeft een heel mooie staan

Kijk eens even naar Porsches te koop.
                    Daar staat de mijne te koop in zeer goede toestand 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.