924S

• Maker
    Discussie
  • brandstofleidingen voor een 924S te koop gevraagd (liefst nieuwe)

OF

heeft er iemand ervaring met die te herstellen of nieuw te maken

❓ ❓

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • :applaus:
      :drink:
      Help me er me aan herinneren. (Moet eens een lijstje maken.)

Zoekfunctie gebruiken bovenaan met PET-nummers:

477209178A
        477209176A
        94435694503
        94435694303

Niet gevonden, enkel brandstoffilter.

http://www.teile.com (alles nog beschikbaar volgens site)

Zijn dacht ik nog te krijgen op één stuk na (bij rose passion), namelijk de terugloop leiding vanaf de rail tot ongeveer in het midden van de auto doordat ze inderdaad nu uit 2 delen bestaan. Zijn inderdaad prijzig 😯

Denk dat het daardoor komt dat die in de PET uit 2 stukken met verbindingsstuk gemaakt zijn. Staan nog altijd als beschikbaar bij OPC (wel prijzig)

Zo wie zo nieuwe kopen, het systeem staat onder een druk van 3 bar en het is niet de eerste die uitgebrand is. Bij 2de hands heb je geen idee hoe oud ze zijn en oude leidingen zijn tikkende tijdbommen. Bij mij is het grootste gedeelte vervangen, enkel de ijzere onder de auto en die aan de brandstofrail niet. De lastigste is de ijzeren onder de auto waaraan de flexibele benzineleiding is geperst. Deze is in één stuk en kunt ge niet verwijderen zonder ophanging achter te verwijderen. Ik ben zo stom geweest om mijn leiding niet even te verwijderen toen de ophanging eronderuit was. Nu die is nog in zeer goede staat maar met een kleine moeite had ik nieuwe flexibele benzineleidingen kunnen laten persen op de ijzeren leiding en was ik gerust.

Zoals ze het in Holland zeggen bij de hydraulic boer kunt ge die laten maken.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.