930 turbo ’77

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 930 turbo ’77

• Maker
    Discussie
  • hallo, kan iemand mij een eerste prijsindicatie geven van 930 turbo 1977 ?
    zowel van ene in topconditie als ene in mindere staat
    meer info volgt nog (na eerste bezichtiging)
    dank u

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • hier mijn nog beloofde info:wagen werd door nabestaanden (sterfgeval eigenaar van auto) op een veiling aangeboden( foto zie hierboven van wannabe)
      hoogst geboden prijs : € 12000 + 17 %veilingkosten +21 % BTW (geboden door een handelaar) . is wel nog niet zeker dat de nabestaanden toestemmen met deze prijs
      van de wagen was geen historiek bekend
      auto was zeker al herspoten ,er zat een ander kofferdeksel op en de turbo vleugel was van een jonger type
      volgens de door mij aangestelde deskundige was er nog € 2500 kosten aan om de wagen optisch op punt te zetten, zonder het dan nog over de eventuele mechanische verrassingen te hebben (zeker wanneer je op een veiling aankoopt)
      om kort samen te vatten : voor mij was deze wagen te duur (blijkbaar niet voor anderen)

@ wannabee:
        blijkbaar hebben wij beiden onze zinnen gezet op dezelfde wagen
        misschien kunnen we,na de bezichtigingsdag , onze bevindingen wisselen
        en ons eventueel hoogste bod onder elkaar doorgeven (via PB) zo zouden we tijdens de veiling niet tegen elkaar opbieden
        ik ben geînterresseerd in de wagen, maar wanneer blijkt (na bezichtiging) dat aan de wagen veel werk aan is, dan ga ik niet naar de veiling, hoe goedkoop ook
        groeten ,lucarl

idd, volgende zaterdag is het bezichtiging. Hopelijk is er wat info te verkrijgen. Wie weet kan ik volgende week mijn nick veranderen van wannabe naar turbooooow 😆

Ja idd die zel wel vrij duur voor het groot onderhoud. Toch goed opletten als de wagen al lang stil staat en je koopt die dan op een veiling dan kan je voor een raadsel komen te staan.

er wordt een turbootje geveild volgende week. Hieronder een foto.

Ik ben geïnteresseerd maar het is natuurlijk wel een superrisico om dergelijke wagen te kopen zonder degelijke aankoopkeuring. Ik heb mij alleszins laten wijsmaken dat die turbo’s erg duur zijn om aan te werken…

Hoezo goud ❓
                Het is in welke staat de wagen is EN wat de gek ervoor geeft.
                HIER staat een RS te koop voor (jawel) 200.000 😯 😉
                En neen , de tweede RS is niet in de prijs inbegrepen.

[quote=”jokke”:2g646ang][quote=”RSR”:2g646ang]………. 30000 euro[/quote]

Dan hebt ge wel ene in goud. 😆 [/quote]

Dit heb ik toch ooit eens gezien en die wagen was echt nieuw

[quote=”RSR”:udcj41nk]………. 30000 euro[/quote]

Dan hebt ge wel ene in goud. 😆

tussen de 16000 euro en de 30000 euro

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.