930 turbo bj83

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen 930 turbo bj83

• Maker
    Discussie
  • Hallo ,dit is dus de eerste keer hé mannen,ben dus nieuw.
    Heb zin in de 930 turbo die bij Dekens staat in Hasselt.
    Kent iemand deze wagen?
    Als ge iets van deze wagen weet laat maar iets weten.
    Pascal uit Diest

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Ja …..ik hoop dat ik nog wat kmters kan maken met het blok,heeft ondertussen ook al 228000 km,dus…….da weet ge nie op voorhand hé.

Fantastische wagen, moest ik deze een jaar terug tegen gekomen zijn ik zou ook niet twijfelen. Proficiat en veel aangename kilometers toegwenst.

Proficiact, mooie kleur ook dat Platin metallic.

Ben zelf ook tevreden klant bij de Johan (mijn cabrio daar 3,5j geleden gekocht), je kan zeker zijn dat alles in orde is. Hopelijk tot op één van de ritten hé 🙂

Ge kijkt maar is op bij Porsche Dekens in Hasselt.

Proficiat!!!

Enneu… FOTOOOOOOS 😀

Veel plezier ermee . 😉

fantastisch!! over johan geen slecht woord!…veel plezier ermee 8)

[quote=”kroll”:1a58xguw]Hallo,vandaag is de koop gedaan hé.Weer wat geld lichter maar wel iets moois in de plaats.
                    Groeten Pascal[/quote]

Zal met de tijd meer opbrengen dan op de bank , geloof me vrij. 😉

succes dermee is en blijft een hebbe ding zo een 930 😆

Hallo,vandaag is de koop gedaan hé.Weer wat geld lichter maar wel iets moois in de plaats.
                        Groeten Pascal

Ken de prijs niet, maar hier staat een heel mooie 930 turbo

http://www.august-classics.be/ventes-au … 8_216.html

Hey mannen,bedankt voor de reactie.
                            Dan gaat het de 930 turbo worden.
                            Bedankt en tot de volgende keer.
                            Groeten Pascal

Ik heb de wagen ook zien staan op het net en deze ziet er idd super uit .
                              Moest ik 4,5 jaarterug zijn …. 😉
                              En zoals David zegt , over Johan zijn wagens heb ik momenteel enkel lof gehoord, ze zijn steeds zeer vlug verkocht en als persoon (ik heb er al een paar keer zakelijk mee te doen gehad) kan ik hem alleen maar aanbevelen .

Ik heb de wagen op zijn site gezien en vind het een waanzinnig mooie wagen, over Johan heb ik nog niks negatiefs vernomen, er zijn een aantal forumleden die bij hem hun wagen kochten en ook die zijn vol lof.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.