944 ’86

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 944 ’86

• Maker
    Discussie
  • Forummers,

had al poging gedaan, maar blijkbaar niet gelukt… Bij deze stel ik mijn 944 te koop, die ik net aangeschaft heb. De bedoeling was deze te gebruiken als daily, maar nu blijkt dat ik toch net iets meer op de baan ben dan verwacht… Het is een tweede generatie van 1986 met 191000 km op de teller. Het koetswerk is in prima staat, interieur is zeker niet afgeleefd, enkel de bestuurderszetel heeft nieuwe bekleding nodig, elektrisch gezien nog wel in orde. Staat op de originele velgen met 4 nieuwe banden. Een historiek van de motor heb ik helaas niet! Wel vertelt de carpass me dat er sinds 2002 slechts 10000 km mee gereden is. Technisch doet hij het goed, daar ik er toch alle dagen mee op de baan ben. Wel denk ik dat er toekomstgericht een beetje aandacht aan de motor moet geschonken worden.
    Het is een prima basis, en ik wilde hem eerst zelf houden, maar er staat al ‘iets’ in de garage, dus…
    Mijn vraagprijs is 6250€, maar er is eventueel wat ruimte voor onderhandeling.

Iemand interesse of meer foto’s gewenst? Stuur gerust vrijblijvend een PM of mail naar gijsbeer@telenet.be

Groetjes,

Gijsbeer.

Attachments:
    • DSC_8596.jpg
    • DSC_8998.jpg
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”AmbuRaf” post=208863] Mijn vrouw vermoord mij…[/quote]
      Risico bij vele petrol heads!

Ziet er een mooi exemplaar uit. Succes met de verkoop.

Verdorie, die komt me een jaarke te vroeg. Heb nog maar 3 maanden m’n 911. Mijn vrouw vermoord mij…

Heb je enkele foto’s van ‘t interieur?

Mvg,

/AmbuRaf

inderdaad Patrick, zonder targa-dak.

XXX

Succes met de verkoop Werner, ziet er nog een vrij propere uit, zeker onder de kap.

Is er eentje zonder targa dak?

Snel nog een afbeelding van de motor toevoegen…

IMG_1492.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.