944 s2

• Maker
    Discussie
  • Hoi Forummers,

Ik ben hier nieuw en me geregistreerd voor wat meningen te horen.

Ik ben sinds jaar en dag 944 fan en lang geleden bezat ik een 944 type 1.

ondertussen is er terug ruimte voor een mooie klassieker aan te schaffen !

Liefst van al zoek ik een mooie S2.

Ik zoek zeker geen concours exemplaar maar liefst wel eentje waarmee ik zonder zorgen onmiddellijk de weg op kan en liefst met onderhoudshistorie.

Deze vond ik wel wat :

https://www.2dehands.be/autos/porsche/944/porsche-944-s2-3-0-16v-391195743.html

Ik had reeds contact met de verkoper.
    Hij zou zowel interieur als buitenkant in zeer goede staat en voorzien van ingevulde onderhoudsboek.

Kent iemand van jullie deze en wat vinden jullie er van ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
  • XXX

Super, proficiat met deze mooie 944 :up: :up: :up:

Hoi Stijn,
        is deze misschien te koop

:up:

Rood is top… :popcorn:

Proficiat, mooie 944 :up: :up: :up:

cabrio heb ik ook nog zin in maar was nog wat buiten budget. word misschien wel de volgende 8)

hoewel als ik al die cabrio’s zie te koop staan…

€20k + = te koop blijven staan.

[quote=”stijnG” post=264877]
                En mush, jij moet geen smoelen trekken he copain….. :happy:[/quote]

Voor ik iemands auto afkraak moet ik ze eerst wat beter kennen :engeltje: 8)
                Rood is dus niet mijn kleur, maar de meeste mensen kunnen zich niet vinden in mijn kleurkeuzes ook :up:
                Hier was ik echt wel overvallen door de algemene staat en dan vooral van het interieur :first:

Mooi :first:

de km’s hadden gerust gelijk kunnen zijn dan.
                    het karretje heeft de laatste 10 jaar amper 8000km gereden. hoog tijd dat het kreng dus nog is wat km’s maakt.

Voertuig is in ’92 een eerste keer ingeschreven in belgië ( ingevoerd vanuit duitsland ) een volledigde carpass vanaf 2000 is dus voorhanden.

tevens is de boek ook op tijd en stond afgestempeld dus ik heb er wel vertrouwen in !

Oh maar ik heb er al betere gezien in het verleden hoor 🙂 …

Interieur is inderdaad zeer zeer netjes en verdiend toch wel een 9/10
                      Exterieur is het best oké mits wat schoonheidsfoutjes en krijg van mij een 7/10

wat staat er op de planning de komende weken :

Volledige distributie incl nokkenasketting & glijplaatjes + waterpomp
                      Alle filters & vloeistoffen

en dan hopen op goed weer en :driver: 😆

😯
                        Ik wist niet dat ze die nog nieuw maakten 8)

proficiat met je aankoop, ziet er een héél proper bakske uit :up: :up: nu maar :driver: :driver:

En ook gevonden !

MY90
                            208000km
                            Indisch rot
                            Targa dakje
                            Originele D90’s met 7 J voor

volledig origineel op radio na.
                            Volledige onderhoudsboek aanwezig

En men heeft zelfs de ongezien keuze tussen handbak of schakelen aan het stuur! 🙂

[hide]Mij lijkt het nen auto van iemand die niet op ne frank (of dollar :mrgreen: ) gekeken heeft
                                Met wat geluk heeft ie hem technisch ook gesoigneerd :popcorn:
                                (weet je natuurlijk pas ne testrit)

Je kan er 5k insteken om hem terug origineel te zetten, maar hij rijdt er dan waarschijnlijk niet beter door zenne 💡
                                (buiten het 16″ effect van de velgen dan)

Lichtjes en gril voor aan 5€ en wat pruts werk :wtf:
                                Anders velgeskes, mogelijks opgelost met ruilen
                                Kleur zo laten, is ni mis :sleep:
                                En ook aan het interieur zou ik niks aan doen :sleep:

Als je voor een relatief klein budget Porsche wil rijden, zou ik hem niet te snel afschrijven :driver:[/hide]

ai ai …. 😆

Hier zal je nog wel 5-6K€ kwijt zijn om hem terug origineel te zetten….

Het motorcompartiment ziet er in ieder geval wel netjes uit !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.