944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 195)
      • Geduld is een mooie zaak :respekt:

En ook helemaal niet aan mij besteed :sarcastisch

:bounce: ondertussen zijn we een week of 6 verder en ziet het er naar uit dat ik ergens eind volgende week mijn nieuwst aan winst zal kunnen in ontvangst nemen. De verkoper heeft er nog wat werk aan gehad dus dat is het wachten waard zou ik zo zeggen. Scherpenheuvel op 14/11 zou haalbaar moeten zijn met de 944. Indien niet, organiseer ik zelf wel een minibijeenkomst hier ergens in de buurt. (Driehoek Mechelen-Leuven-Vilvoorde)
          Van zodra ik de nrplaten heb…ben ik ermee weg. Hoe zou je zelf zijn?! 😆

😳 😳 Lijkt nogal op elkaar vind ik :engeltje: sorry :bounce:

[quote=”Harley G” post=217203]:up: Targa of gewone coupé? De kleur en de velgen kloppen (als ik mij niet vergis 😳 )
              Bedankt om mij weer te laten watertanden en ongeduldig te maken :bounce:[/quote]

FOUT FOUT

De wagen op de foto heeft cup 1 velgen
              De cabrio cup 2
              :what: :think: :bounce:

:up: Targa of gewone coupé? De kleur en de velgen kloppen (als ik mij niet vergis 😳 )
                  Bedankt om mij weer te laten watertanden en ongeduldig te maken :bounce:

ik heb afgelopen zondag de broer gespot van jouw transaxle

Weet ik wel deepee maar vermits de frustratie gelinkt is aan deze topic, staat het hier ook op zijn plaats :engeltje:

er bestaat daarvoor een speciale supergeïsoleerde stille kamer op FPB

Tegen dat het goed weer over is, zal ie wel klaar zijn 😈

Vrouwelijke eigenschap komt boven : ongeduld. :). Wachten is vervelend, frusterend zelfs. Maar er is hoop….vandaar de :engeltje: 🙂

[hide] :think: nu praat je als een vrouw … zeg eens duidelijk wat er scheelt.
                              of laat me raden: je hebt de timesharing rekening in je brievenbus gevonden van het kabouterhuisje langs de E19 ?[/hide]

:think: :think: :bounce: :bounce: 😥 :censored: :bounce: :engeltje:

F

Veel ruimte is er achterin een Porsche nooit hé. (Panamera’s e.d. buiten beschouwing gelaten)
                                  In het coupe-model hadden ze hun hoofd waarschijnlijk scheef moeten houden om erin te passen. Nu kunnen ze met opgeheven hoofd meerijden :driver:

Thx! Ik vrees dat ze wat weinig plaats achteraan gaan hebben.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.