944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 195)
      • Dank u dank u :respect2: Af en toe krijg ik een kortsluiting in mijn hersenen en dan krijg je dit… Ik moet zeggen dat sinds ik hier op het forum zit, de kortsluitingen erger geworden zijn… :bounce:

supercool man, ik ben echt blij voor je, dikke proficiat!!!! :hail:

Proficiat Gert. Prachtige wagen!

[quote=”Harley G” post=214939]@deepee…. :think: 😳 ik denk zwart 😳 😳 Enne als ik hem niet gekocht had, had DST hem wellicht genomen maar ik vond dat die er al genoeg heeft momenteel. :what: :happy:[/quote]

1. Idd zwart
              2. Heb nog een plaatsje vrij :engeltje: , en van die van ons mocht ik er nog eentje bijkopen als ik er eerst 2 verkocht, maar ze verwijt mij steeds dat ik selectief doof ben, dus dat laatste had ik niet gehoord
              :what:

Congrats!

@deepee…. :think: 😳 ik denk zwart 😳 😳 Enne als ik hem niet gekocht had, had DST hem wellicht genomen maar ik vond dat die er al genoeg heeft momenteel. :what: :happy:

Proficiat !

Dikke merci om mee te rijden vanmorgen David! Je hebt nog :drink: te goed van mij!

Proficiat
                          Eindelijk nen echte Porsche :sarcastisch

Relatief zeldzame S2 cabrio in een speciaal kleurke, komt dik in orde :respekt:

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop. :up:

PDS

Ik ken het wel …. :bounce:

@Wes: nee tegen de RLC ga ik hem nog niet hebben… Is pas voor half oktober

@PDS
                                : nope geen Targa voorlopig. Ik zal eerst de lotto moeten winnen, vrees ik.

PDS

Proficiat !

Toch voorlopig geen Targa ? 😀

Een heel dikke proficiat! En wat een kleur! 😯

Mogen we deze verwachten op de RLC? 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.