944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 195)
      • ferm bakske waar je nu al fier op mag wezen :up:

ferm bakske waar je nu al fier op mag wezen :up:

Mooie 944 Gert, veel werk zal je er niet aan hebben, denk ik :first: :drink:

Mooie 944 Gert, veel werk zal je er niet aan hebben, denk ik :first: :drink:

@ Bones, het zal toch snel 17h worden denk ik.

@ Herman, hij is niet proper maar je bent uiteraard welkom!

Voor nog geïnteresseerden : Hier

Aan het Vrijbroekpark in Mechelen via Ridder Dessainlaan.

@ Bones, het zal toch snel 17h worden denk ik.

@ Herman, hij is niet proper maar je bent uiteraard welkom!

Voor nog geïnteresseerden : Hier

Aan het Vrijbroekpark in Mechelen via Ridder Dessainlaan.

Ik zal een omwegske inplannen en kom ook. Ben veel te curieus om Gert zenne bak te zien.

Ik zal een omwegske inplannen en kom ook. Ben veel te curieus om Gert zenne bak te zien.

[quote=”Harley G” post=222948]Iemand zin om morgen om 15h30 in het Vrijbroekhof in Mechelen ne warme choco te gaan drinken? Beetje prospectie voor een eventuele wintermeeting en dan kan ik de 44 effe warm rijden…:)[/quote]

ne cécémel drinken duurt geen uur, maar op café zeveren over auto’s op kruissnelheid dat duurt wel FF. tegen 17u30 moet ik zeker doorrijden.

[quote=”Harley G” post=222948]Iemand zin om morgen om 15h30 in het Vrijbroekhof in Mechelen ne warme choco te gaan drinken? Beetje prospectie voor een eventuele wintermeeting en dan kan ik de 44 effe warm rijden…:)[/quote]

ne cécémel drinken duurt geen uur, maar op café zeveren over auto’s op kruissnelheid dat duurt wel FF. tegen 17u30 moet ik zeker doorrijden.

Dag Gert, Deepee

Tot hoe laat zitten jullie daar in Mechelen? Ik moet om 15u in Zemst zijn en zou op de terugweg wel eens willen/kunnen passeren

Dag Gert, Deepee

Tot hoe laat zitten jullie daar in Mechelen? Ik moet om 15u in Zemst zijn en zou op de terugweg wel eens willen/kunnen passeren

moet ik sffs twee cup 2 voorwielen meebrengen ? dan weet je direct of het aan onbalans in de wielen ligt.

moet ik sffs twee cup 2 voorwielen meebrengen ? dan weet je direct of het aan onbalans in de wielen ligt.

Net effe ritje gedaan met de O-plaat :driver:
                                    Vanaf 100km/h trilt mijn stuur wel heel erg. Als ik zo 20km moet rijden, vallen mijn armen er af. Ligt hopelijk aan slechte balancering van banden of moet ik mij serieus zorgen maken?
                                    Klinkt ook veel te braaf dus daar gaan we ook nog iets aan doen tegen de zomer :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.