944 S2 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 944 S2 Cabrio

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Vandaag heb ik mij een 944 S2 Cabrio in de kleur amethyst aangekocht.
      Met net geen 200.000km op de teller zou hij nog goed moeten zijn om er nogeens het dubbele erbij te rijden.
      De wagen zal door de verkoper technisch inorde gezet worden, de motor wordt gereinigd en wordt nog gepolierd. De rest van het werk zal mijn persoonlijke uitdaging worden in de komende maanden….
      Foto’s zullen pas in oktober volgen als hij hier staat. Vanaf dan zal ik hier ook een soort van blog proberen te onderhouden. Verrassingen zullen er toch volgen 😳

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 195)
      • Eindelijk, morgen :driver: :driver: :driver:

:happydance: :happydance: :respect2: :respect2: :up: :up: :first:

:happydance: :happydance: :respect2: :respect2: :up: :up: :first:

wees voorzichtig (koud weer/regen/oud rubber), veel plezier en denk aan de talrijke BOB-wodca piketten.
              geniet nadien tuis van je :drink: . en schakel nadien in ‘overdrive ‘.

wees voorzichtig (koud weer/regen/oud rubber), veel plezier en denk aan de talrijke BOB-wodca piketten.
                geniet nadien tuis van je :drink: . en schakel nadien in ‘overdrive ‘.

XXX

Véél plezier met de rit morgen, eindelijk :up:

XXX

Véél plezier met de rit morgen, eindelijk :up:

:bounce: grmblh…. Net te laat voor de postbode met mijn plaat :bounce: :bounce: Maar allé, kan ze morgen gaan afhalen vanaf 10h30 :happydance: Had even goed pas vanaf maandag gekund.
                      Morgennammiddag gaat bibi een schoon toerke doen om de batterij goed op te laden! 😈 :driver: heb er lang genoeg moeten op wachten.

:bounce: grmblh…. Net te laat voor de postbode met mijn plaat :bounce: :bounce: Maar allé, kan ze morgen gaan afhalen vanaf 10h30 :happydance: Had even goed pas vanaf maandag gekund.
                        Morgennammiddag gaat bibi een schoon toerke doen om de batterij goed op te laden! 😈 :driver: heb er lang genoeg moeten op wachten.

Ik heb er ondertussen nog een paar CUP2 velgjes bij DST gereserveerd voor de zomerbandjes. Na de winter de huidige eens onder handen nemen.

Ik heb er ondertussen nog een paar CUP2 velgjes bij DST gereserveerd voor de zomerbandjes. Na de winter de huidige eens onder handen nemen.

[quote=”Harley G” post=221201]Ok, dat komt inorde maar daar begin ik aan als ik de Boxster tijdelijk ergens anders kan onderdak bieden en de 44 de garage in kan. (Dak laten open liggen is niet echt aangewezen als hij buiten staat.
                              Andere vraag voor de velgenfreaks. Momenteel liggen er op de 17″ cup 2 velgen winterbanden. Omdat ik geen zin heb om telkens de banden te laten wisselen, dact ik eraan om nog een setje velgen te kopen voor de zomerbanden. Ik zou naar de originele kunnen gaan maar daar word ik niet echt wild van. Enne ik speel met het idee om er zwarte onder te steken zoals dit..

Wat denken de kenners hiervan?[/quote]

Mooie bak, Gert!

Een beetje laat misschien om op de velgen-kwestie te reageren maar wat ik zeer mooi vind op een donkere auto zijn velgen in koetswerkkleur maar met satijn afwerking. Ik had dat op mijn bruin-grijze Z4, ik was die zilveren velgen beu en liet deze poederlakken samen met de nieren. Zeer onderhoudsarm en het doet de auto veel recenter lijken.

Uiteraard geen optie op een gele…

[quote=”Harley G” post=221201]Ok, dat komt inorde maar daar begin ik aan als ik de Boxster tijdelijk ergens anders kan onderdak bieden en de 44 de garage in kan. (Dak laten open liggen is niet echt aangewezen als hij buiten staat.
                                Andere vraag voor de velgenfreaks. Momenteel liggen er op de 17″ cup 2 velgen winterbanden. Omdat ik geen zin heb om telkens de banden te laten wisselen, dact ik eraan om nog een setje velgen te kopen voor de zomerbanden. Ik zou naar de originele kunnen gaan maar daar word ik niet echt wild van. Enne ik speel met het idee om er zwarte onder te steken zoals dit..

Wat denken de kenners hiervan?[/quote]

Mooie bak, Gert!

Een beetje laat misschien om op de velgen-kwestie te reageren maar wat ik zeer mooi vind op een donkere auto zijn velgen in koetswerkkleur maar met satijn afwerking. Ik had dat op mijn bruin-grijze Z4, ik was die zilveren velgen beu en liet deze poederlakken samen met de nieren. Zeer onderhoudsarm en het doet de auto veel recenter lijken.

Uiteraard geen optie op een gele…

Licht aan het einde van de tunnel dus :first: Bijna kan je :driver: Zou je daar ook niet goed mee kunnen driften, met zon 944? :mrgreen: 😈

Licht aan het einde van de tunnel dus :first: Bijna kan je :driver: Zou je daar ook niet goed mee kunnen driften, met zon 944? :mrgreen: 😈

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 195)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.